C. J. Tudor - Kříďák


Tuto knihu dostal můj taťka k Vánocům a jelikož plním tu čtenářskou výzvu tak jsem i tuhle knížku tam zařadila. Ačkoliv jsem věděla jedno, že to nebude něco co si znovu přečtu.

Kříďák se odehrává ve dvou časových linií a to v letech 1986 a 2016. Mě tohle nevadilo, jelikož jsem na to z knížek zvyklá. Hlavním hrdinou je chlapec a následně ne zcela úspěšný muž Eddie. Postupem děje se o něm dozvídáme takové věci, které nejsou na první pohled zřejmé. Také se setkáváme s jeho skupinou přátel. Hlavně zrzavá kamarádka a tajná láska. Jejich přátelství v partě není tak krásné jak se na první pohled zdá. Kromě problémů v partě se setkáme také s vraždou. Ke které je dovede někdo za pomoci vzkazů křídou, které měli znát pouze členové party. 

Od Kříďáka jsem čekala něco úplně jiného než jsem ve finále dostala. Kolikrát jsem se do něho musela nutit. I když jsem se nakonec knížky nakonec dostala , konec byl pro mě překvapením. Pro mě to byla knížka o které vím že ji už znovu číst nebudu jelikož se nechci do knížky když ji čtu nutit. Ne, že by se mi nelíbila, ale nějak tenhle styl knížek moc nemusím. Ale to je můj pohled. 

Četli jste tuto knížku ? Jaký pohled na to máte Vy ? Budu ráda za komentáře

Vaše Epilepsyylife


You Might Also Like

0 comments