JARNÍ WISHLIST



Proboha co je tohle za počasí? Jeden den prší, pak zase svítí sluníčko a pak zase sněží. No doufám, že tohle je jen chvilkový zmatek a sluníčko se zase pěkně vrátí! Protože mě už zimní bunda nebaví nosit a také pokukuji po jarních kouscích už.

Vyhlídla jsem si tyhle černobílé šaty s krásným motivem kytek na sukni. Nikdy jsem nebyla moc typ holky, která nosí ráda šaty jelikož s mým velkým poprsím to nikdy moc ani nešlo, ale tyhle jsou moc pěkné jak na obrázku, tak i podle recenzí. 

Také bych ráda zkusila i nějaké "boyfriend džíny. Máte někdo nějaké hezké a z jakého obchodu?

Drobné šperky jsou hitem už řadu let, ale jelikož nenosím žádné náušnice spíš bych zvolila nějaký jemný náhrdelník nebo náramek. 

Stejně jako drobné šperky jsou i pár let hitem ponča nebo kardigany. Já žádný z těchto kousků nevlastním, ale chtěla bych to změnit. Tehle s umělou kožešinou vypadá fakt skvěle. 

A posledním kouskem na wishlistu jsou černé lodičky. Divíte se, že nemám doma v botníku černé lodičky, které jsou základ je tam mít? Já doma mám boty na malém podpatku a lodičky černé barvy by se mi hodili když nevím co si vzít do divadla. 

Máte vyhlídnuté nějaké jarní či letní kousky? Nakupujete online nebo raději přímo v obchodech?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

0 comments