WHAT IS IN MY MAKE-UP BAG?



Na dnešek jsem si pro vás připravila článek o obsahu své kosmetické taštičky a tedy o svém každodenním make-pu. Tyhle produkty mi stačí na to, abych ze sebe během ani ne 15 minut udělala "člověka" a mohla jít mezi lidi.


denní a noční krém Astrid - jeden z mála krémů, který mi vyhovuje a neosypu se po něm hned. Je trochu hutnější, ale mé sušší pleti vyhovuje.

štětce Petra Lovely Hair ( B01, B02, B03, B05, M81, M82, M83 ) - tyto štětce používám už pár let a jsou kvalitní a nepadají z něho chlupy. Vždycky s nimi vykouzlím krásný look.

štetce Essence - od této značky mám dva štětce na oči ( eyeshadow a eyeblender ). Mám je stejně dlouhou dobu jako štetce od Péti a musím říct, že nikdy z nich nevypadali žádné chlupy a taky vykouzlí krásný look a to oba dohromady stojí tak 100 Kč.

štětec  a houbička Aliexpress - před 2 lety jsem si objednávala celou řadu štětců u které byli 2 houbičky, které byli levné, ale postupem času skoro všechny "pelichali" a jediný, který jsem si nechala je ten na tvářenku/bronzer. Houbičky co byli k té sadě byli i po namočení malé, ale to by mi nevadilo. Vadilo a vadí mi, že když s ní zapracovávám korektor, píchá mě to do pleti a tak je skoro vůbec nepoužívám. 

make-up Catrice HD Liquid Coverace ( odstín 010 ) - tento všemi lidmi opětovaný make-up mám také ve sbírce, ale používám ho velmi málo, jen když jdu do divadla. Musím však souhlasit s tím, že je lehký a krycí je taky, ale spíš bych ho doporučila těm, které nemají skoro žádné akné nebo s minimum pupínky jako já. 

krém na ruce Garnier Intesive 7 Days - momentálně je to jeden z mých oblíbených krémů jak na ruce tak nohy. Používám ho každý po umytý jelikož mám suché jak ruce tak nohy. Rychle se vstřebává, voní také příjemně jelikož tam voní bambucké máslo.

tvářenkové/rozjasňující perly Avon - tyhle kuličky/perličky mám už pár let a jelikož je používám velice málo vydrží mi asi "dosmrti". Pořídila jsem si je z důvodu, že se necítím na to si dávat nějakou pigmentovanou tvářenku a tohle dobrá alternativa když člověk začíná, občas to používám v kombinaci s tvářenkou matt touch blush od Essence ( v odstínu 20 berry me up ).

pudr Prime and Fine Catrice - tenhle pudr jsem si koupila na doporučení jedné z youtuberek, ale už nevím jaké abych řekla pravdu. Musím říci, že na mou sušší pleť je z těch nejlepších, který jsem dosud měla. Je jemně namletý a hlavně mi vydrží celý den nebo spíš do doby než se odlíčím.

báze pod makeup Shine Killer NYX - mám ji dlouho a používám ji pokud nemám po ruce krém od Astrid. Je to silikonová báze díky níž mě make-up vydrží déle. 

rtěnky Essence, Catrice ( v odstínech ultra last instant colour 07, 07 natural beauty, ultimate stay 070 ) - jelikož rtěnky nosím zřídka kdy mám jich pár dvě výraznější, které nosím na speciálnější akce či události a jednu "nahou". Ikdyž o obouch značek nejsou nějak chvalně dobře s výdrží, tak mi vyhovují, jelikož kdykoliv si je můžu znovu nanést.

tekuté rtěnky z Aliexpressu - jelikož stejně jako normální rtěnky, tak ty tekuté nosím málo a proto jsem za ně nechtěla dát "majlant" :D objednala jsem si pár s Aliexpressu za "směšné ceny". V průběhu 2 let jsem jich letos pár vyhodila a nechala si ty, které podle mé mamky mě sluší a to byli dvě alá Kylie Janner :D a jednu výrazně červenou. 

korektor NYX, Catrice ( v odstínech CW02, 010 Porcelain ) - jedny z nejprofláknutějších korektorů u nás a to díky beauty youberkám a blogerkám. Dříve jsem od Catrice používala ten kalíškový, ale ten sem postupem času vyměnila za tyhle dva tekuté a jsem asi další "ovce" v davu, které oba korektory vyhovují ať už jsou svými světlými odstíny nebo svou výdrží a krytím.

báze pod oční stíny Essence - o této bázi vím už řadu let, ale nikdy jsem ji nevyzkoušela a ani jsem báze pod oční stíny nepoužívala, vždy jsem použila jako bázi korektor a až asi před rokem jsem si řekla, že bych ji měla vyzkoušet abych si na ni udělala vlastní názor když jsem slyšela dva názory lidí, buďto že je absolutně na nic nebo to že za tak málo peněz je asi z drogerie jedna z nejlepších. Já osobně se přikláním k druhému tábory lidí, která nic lepšího zatím neměla. Stíny mi na ni drží jsou některé i dokonce více pigmentované. 

lak proti kousání nehtů, zpevňovač nehtů Trend it up - před asi 1,5 lety jsem si řekla že bych chtěla přestat si tolik kousat nehty a tak jsem v lékárně koupila lak proti kousání nehtům a později v dm zpevňovač nehtů a musím uznat že sice si nehty koušu ale podstatně méně než dříve takže si myslím že je to úspěch.

oční stín v tužce, oční stín NYX ( odstín 602, odstín HS36  ) - střídám ho z paletkou a nebo ho použiji jako podkladovou bázi pod stíny. Je pigmentovaný hodně a vydrž je taky skvělá. Druhý stín většínou používám jako základový než použiji některý stín z paletky.

paletka 10 očních stínů Gabriella Salvete ( odstín 02 Nude ) - toto je jediná moje paletka, kterou vlastním. Vyhovuje jak pigmentací, vydrží ale také nude barvami, které převážně nosím. Vždycky z ní vykouzlím nádherný look.

řasenka all yes one me Essence - jediná řasenka, která mi vyhovuje. Zkoušela jsem x řasenek než jsem narazila tuhle, kterou jsem před pár lety, ale s jiným obalem podědila po mé starší sestře. Vyhovuje mi kartáčkem, ale také tím, jelikož mám citlivé oči u všech ostatních mi při nandání dioptrických brýlí slzeli vždycky oči kromě téhle. Někdo si říká, řasenka za 60 korun? Jak spousta beauty blogerek říká řasenka je hodně individuální věc, někomu vyhovuje řasenka za 60 korun jiného za 1000 korun.



A to je vše, takhle vypadá můj každodenní make-up.

A málem bych zapomněla na můj oblíbený balzám na pusu od Eosu, používám ho každý den ať už před nanesením rtěnky nebo v práci když mám suché popraskané rty.

Jak vypadá ten váš ? Používáte nějaký z mých oblíbených produktů?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

0 comments