Divadelní hra - Kvítek z hororu



Divadlo - Východočeské divadlo Pardubice


Tvůrci
překlad: Ivo T. Havlů
režie: Petr Gazdík
scéna a kostýmy: Aleš Valášek
choreografie: Lucie Holánková
hudební supervize: Karel Škarka
hudební spolupráce: Lukáš Hrubeš, Radek Škeřík
korepetice: Lukáš Hrubeš, Jiří Kožnar
asistent režie: Milan Němec
dramaturgie: Anna Hlaváčková a Jana Uherová
scénické projekce: Petr Hloušek
zvuková supervize: Jiří Topol Novotný


Osoby a obsazení:
CRYSTAL ...  Markéta Pešková j. h.
CHIFFON ... Kristýna Daňhelová 
RONNETTE ...  Hana Vašáková j. h.
MUSHNIK ... Zdeněk Rumpík
AUDREY ... Martina Sikorová
SEYMOUR ... Petr Borovec
ORIN, BERNSTEIN, SNIP, LUCE a ostatní ... Milan Němec
AUDREY 2 - KYTKA a ŠÍLENÝ PACIENT ... Tomáš Lněnička
LOUTKOVODIČ ... Michal Lavrovič (ext.)

Kapela: 

Radek Círman, Petr Dlabola, Lukáš Hrubeš, Přemysl Kos, Jiří Kožnar, Matěj Krečmer, David Lidmila, Marcela Mádlíková, Petr Mori, Tomáš Mucha, Tomáš Novák, Radek Pilc, Jaroslav Suchánek, Radek Škeřík, Vladimír Šrámek, Luděk Václavů, Tomáš Votava a Michal Zpěvák

V zapadlém květinářství nevrlého pana Muschnika se obchody prakticky nehnou. Před totálním krachem obchůdek zachrání jeho jediní dva zaměstnanci – poněkud naivní mladík Seymour a jeho tajná láska – poněkud prostoduchá blondýnka Audrey. Seymour totiž vypěstuje zcela neznámý druh rostliny, která přitahuje pozornost všech zákazníků i médií. Obchod vzkvétá stejným tempem, jakým jeho maskot, tajemná masožravka, nabývá gigantických rozměrů. Úspěch si ale žádá oběti, a to doslova. Krvelačná rostlina se stává hrozbou lidstva. Už není cesty zpět – snad pozře celý svět!

Autor libreta Howard Ashman (1950-1991) a skladatel hudby Alan Menken (*1949) napsali muzikál s původním názvem Malý krámek hrůz podle amerického nízkorozpočtového filmu z roku 1960. Upravený příběh doplněný o skvělé hity v rytmu rock’n’rollu uvedli v roce 1982 na Off-Broadwayi. Důkazem úspěchu světoznámého muzikálu je i jeho filmová verze z roku 1986 režiséra Franka Oze (např. Krotitelé duchů).


Moje hodnocení:
Tentokrát jsem opět jela na další premiéru místo mé mamky, která byla v Jeseníkách. Když ve čtvrtek nebo v pátek zveřejnili na těchto stránkách fotky docela jsem se i děsila toho co to bude. Naopak mě to příjemně překvapilo. Nejenom, že budu si myslím na tento večer vzpomínat dost dlouho, jelikož jsem seděla vedle herce, kterého můžete znát i třeba z Ordinace v růžové zahradě ( tam hrál doktora Suka ). No teď už k představení. Jak už jsem psala překvapilo mě to příjemně, hodně jsem se zasmála protože tam bylo dost vtipných momentů hlavně co se týče role Milana Němce. Některé písničky byli i pro mě k dosti zamyšlení se nad svých dosavadních životem. Věřím, že kdo nemá rád zubaře a má jít k zubaři, tak bych nedoporučovala na to předtím jít, jelikož jsou tam trošku děsivější scény. Hodně mi to i připomínalo film Adéla ještě nevečeřela, který je můj oblíbený. Celé divadlo opět stálo na nohou a tleskalo a osobně můžu toto představení jen doporučit.


*****

Vaše Epilepsyylfie

You Might Also Like

0 comments