ABOUT ME

Ahoj a vítej na mém blogu!

Jmenuji se Věra Flonerová a jsem vcelku normální pracující 28letá ženská. Pocházím z Přelouče - malé městečko nedaleko Pardubic. 

Vystudovala jsem obor prodavačka, ale pracuji ve firmě, kde se vyrábí centrální zámky do aut. Miluji cestování, čtení a učení se novým věcem a ze všeho nejvíc mě v poslední době baví psaní. 

Už pár let jsem si chtěla založit blog, ale nikdy mě k tomu nikdo moc nedokopal. Vždycky jsem měla strach co budou říkat ostatní, moji kamarádi nebo rodiče. Až vlastně Valča z blogu a youtube kanálu Apréschic mě k tomu dokopala. Řekla jsem si : Co vlastně můžu ztratit? Vzala jsem počítač, udělala jsem si účet na bloggeru, vymyslela název, který jsem nedávno změnila a takhle to vše začalo. 
A víte co ? Neztratila jsem nic.

Sice jsem teprve na začátku, ale vždycky mě psaní bavilo a je to taková moje relaxace. Našla jsem si koníček, který mě baví a chci se v něm zlepšovat. 


Blog Epilepsyylife je hlavně lifestylovým blogem. Lifestyle pro mě znamená všechno od cestování, přes kulturu a knížky až po to co se mi honí hlavou nebo kam ráda chodím na jídlo či kafe. Já jenom doufám, že se Vám moje články líbí nebo budou líbit. V případě jakýkoliv dotazů piště na email vera.flonerova1991@gmail.com nebo na facebook


Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

2 comments

  1. Je super, že tě Val namotivovala k založení blogu :) Držím palce, ať ti blog dělá jen radost :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Jo k založení a taky trochu k tomu, že si takhle uvolňuji mysl po týdenních sezení u manuální práce :)

    OdpovědětVymazat