Filmy a seriály #2

Dneska tu mám mé březnové filmy a seriály. Tyto seriály, filmy či dokumenty jsem v měsíci březnu viděla a jistým způsobem mě zaujali.


Alexa a Katie


Jeden ze seriálů, který se mi ze začátků moc nezdál a po menší pauze jsem ho teď hltala plnými doušky. Pro někoho je tento seriál pro mladistvé a pro někoho je to seriál, který ho v jistých situacích ovlivnil a nepřestal doufat v lepší dny. 


Moje první láska


Tento seriál na mě nedávno vykoukl na Netflixu a řekla jsem, že to bude ten seriál pro mladistvé a právě že to byl pravý opak toho co jsem čekala. Spíš pro mě to byl seriál při kterém jsem začala přemýšlet o tom co se mi v posledních měsících děje v osobních životě, hlavně ohledně citů. Mě se tento seriál líbil hltala jsem jeho každý díl. 

Riverdale


Myslím, že není překvapením, že tu mám všemi na sociálních sítích profláknutý seriál Riverdale. Viděla jsem snad všechny řady. Jsou řady, ale i díly, které mě bavili více a některé méně, ale všeobecně se mi ten seriál líbí, ráda na něm koukám a odreaguji se při něm.

Elita


Tento seriál na mě milionkrát vyskakoval na Netflixu až jsem se na něho konečně podívala. Je to o třech studentech z chudých poměrů, který nastoupí na soukromou školu a jejich střet s bohatými studenty skončí vraždou. Je zajímavé vidět jak se studenti z chudších poměrů mění a hlavně dohadovat se kdo koho zabil. Za mě jeden z těch lepších seriálu na Netflixu. Rozhodně doporučuji shlédnout. 

Zámek a klíč


Vykoukl na mě stejně jako předtím na Netflixu, ale i na sociálních sítích už ho někdo sdílel. Přečetla jsem si jak o čem to je, ale i komentáře na čsfd jako vždycky a příběh a celkově hodnocení mě zaujalo a tak jsem se koukla a pro mě jako člověka, který má rád seriály se záhadou se mi vážně hodně líbil, ale záleží kdo má co rád. 

Greenhouse Academy


O tomhle seriálu jsem slyšela taky hodně ať už od kamarádů a influencerek, které sleduji ale pořád jsem mu odolávala a vlastně ani nevím proč a když na mě na Netflixu vyskočím řekla jsem si proč ne a velice mě právě překvapil, že to není pouze seriál pro mladistvé, ale je za tím více, teda alespoň pro mě. A když jsem před pár dny dokoukala poslední díl ze 4. série řekla jsem si bude pokračování? A potkám někoho taky jako Hayley potkala Lea? A začalo mi více a více vrtat v hlavě jeden člověk a vrtá mi pořád. 

The Game Changers / Ti, kdo mění svět


Na tenhle dokument jsem přišla úplnou náhodou díky jedné slečně, jedná se o dokument který se zabývá jaký vliv má živočišná strava na člověka oproti rostlinné stravě. Nečekala jsem o toho vlastně vůbec nic a jelikož sama jím potraviny živočišného původu, ale jím i věci rostlinného původu. Myslela jsem si zprvu že to bude dokument o tom, kde mě budou nutit věci jak přejít na rostlinnou stravu a upřímně tyhle typy dokumentu nemám ráda, kde  vám něco vnucují, právě naopak se mi některé věci potvrdili v tom, že by každý člověk měl mít pestrou stravu nebo i to, že každý z nás by si měl jíst co chce. Myslím si také že je také chválihodné vidět jak rostlinná strava má vliv na sportovce. Líbilo se mi i na tomhle dokumentu to, že na Vás nechrlí fakta, ale že je zde i ukazují, ale také zde ukazují dopady na klima nebo spotřebě vody. Ale i já jsem měla zvláštní pocity když jsem tento dokument dokoukala. Upřímně mám divný pocit vlastně z toho jak já jím. Spousta věcí o kterých se mluví mě možná i trochu dokopala, že začnu více rostlinných potravin zařazovat do svého jídelníčku. 


Hlavně nezávazně



Na tenhle film jsem narazila, když jsem pustila Netflix a nějak mě tam padnul do noty jak tím obrázkem, připomnělo mi to jeden film a pak když jsem si přečetla o čem to je zaujal mě ještě více. Komedie a romantický mám ráda, jsou to oddechovky a pouštím jsi je vlastně a jedině, když můj osobní život stojí za houby, což teď momentálně je. Bylo to pěkný film a dost jsem se u něho pobavila.

Toto jsou všechny filmy a seriály, které jsem za měsíc březen viděla.


Doporučili byste mi nějaké, které bych měla v měsíci dubnu vidět?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

2 comments

  1. Myslím, že jsem kdysi viděla poslední film, ale už si vůbec nepamatuji, o čem byl, nejspíš bych si ho měla pustit znovu :) Jinak jsem překvapená, že žádný ze seriálů neviděla a vlastně je neznám (kromě Riverdale) ani podle názvu, takže děkuji za tipy :) Já naposledy viděla Jojo Rabbit, byla jsem z filmu nadšená, jen takováhle satyrická komedie nebude pro každého :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Já převážně na všechny seriály narazila taky náhodou a nebo o nich mluvili lidé, kteří sleduji na instagramu právě. Tím že já snesu docela dost filmů, když koukám i horory, že už mě nic nepřekvapí ani moc nezklame.

    OdpovědětVymazat