APPLE BREAD

Ahojda, dnes tu pro vás mám recept na můj něco jako apple bread, který jsem udělala nedávno, ale původně jsem chtěla banana bread, ale jelikož jsme měli doma jen jablko byl to spíš apple bread. Doma všem moc chutnal i když je co zlepšovat.




budeme potřebovat:
4 menší jablka, 2 vejce, 3 lžíce vanilkového proteinu/medu, 3 lžíce bílého jogurtu, 1 lžíce kokosového oleje, hrst ořechů nadrobno nasekaných + hrst brusinek/rozinek, 50 g hladké mouky, 1/2 prášku do pečiva, 1 lžíce skořice, 1 lžička perníkového koření, špetka soli

Jablka nastrouháme nahrubo, přidáme k nim vejce, protein či med, kokosový olej a oříšky + brusinky/rozinky a vše společně zamícháme. Přisypeme mouku smíchanou s práškem do pečiva, kořením a solí a opět pořádně promícháme. Těsto vlijeme do pečícím papírem vyložené chlebíčkové formy a dáme péct do předehřáté trouby na 170°C asi na 40 minut. 

Rozhodně když to vyzkoušíte pošlete mi na instagram fotku. 

Jinak přeji dobrou chuť.
Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

0 comments