Jak jsem zlepšila svůj pitný režim?

Ahoj, dneska tu mám pro Vás trochu kratší článek než obvykle. Nápad přišel jednoho dne v práci, když jsem si přemýšlela o svých věcech a najednou jsem si řekla proč nenapsat sem na blog jak se zlepšil můj pitný režim v poslední době, protože vím, že by to třeba mohlo někomu pomoc. Osobně si myslím, že mnoho z nás mám s pitným režimem problém. 
Já vždycky měla s pitným režimem problém. Málo jsem pila, vždycky mě převážně v létě bolela hlava, nevěděla jsem kolik mám vypít na svoji váhu či jsem nikdy nepila nějak extrémně čaje. Upřímně nevím co za to může jestli to, že jsem na podzim skončila v nemocnici, kdy jsem dostala doma 2 epileptické záchvaty ( epilepsií trpím od srpna 2003 ) nebo i to, že mi nečekaně zemřela v listopadu babička. Od té doby jsem nějak začala pít dost čaje, ale i vodu. Upřímně se snažím omezovat sladké limonády a minerálky nebo tak i když mi to občas nevyjde. 

Také si vždycky přes dny kdy jsem doma a dělám něco u počítače či u stolu snažím dávat si lahev s vodou, aby mě to donutilo pít. Dny kdy chodím do práce tak jsem si pořídila plastovou lahev o velikosti 750 ml a plním ji pouze vodou a už si nekupuji slazené minerálky. Ze začátku to moc nešlo, ale teď mi to už ani moc nevadí, hlavně v období svých dnů mi to dost pomohlo, jelikož tak extrémně netrpím, ale možná za to může ten ženský čaj, který piji před a během svých dnů.

Upřímně jsem dříve měla problém vypít i 2 l za den a teď denně vypiji skoro 3 l denně. Když to vezmu kolem a kolem tak 2 l vypiji jen čisté vody za 8 hodin v práci. Zbytek pak doma ať už je to čaj, kafe nebo voda s citronem. Možná mi k tomu ještě více dopomohla aplikace Waterful - kde si zapisujeme co jste každý den vypili a vidíte na kolik ml a % jste splnili z celkového počtu, který máte denně vypít. Pro někoho je to možná zvláštní, ale mě to domohlo k tomu se cítit lépe. Je fakt, že od té doby kdy takhle piji větší množství se mi lépe spí. S tím mám taky problém, ale o tom zase jindy. 

Jaký máte pitný režim Vy? 

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

3 comments

  1. Skvělé, že jsi zahrnula více pitného režimu, také s tím mám občas problém, ale člověk se musí donutit. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super, je to úspěch :) Já jsem ostuda. Hodně piji kafe a jím některé potraviny, které dehydratují, jedna káva 250 ml, by měla být za 250 ml vody a někdy piji až tři denně a u toho sport. Celkově jsem zjistila, že můj pitný režim je dost špatný :D I když mi přijde, že piji pořád.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat