Čtenářská výzva: N. Sparks - Volba


Dneska tu pro Vás mám další recenzi na knížku do mé čtenářské výzvy. Ačkoliv jsem ji začala číst už v měsíci únoru dočetla jsem ji až teprve teď jelikož jsem po přečtení jedné stránky vytuhla. 

Nejvíce mě nalákala právě krásně laděná obálka, vyvolalo to pocit uvolnění, odpočinku či relaxu. Myslela jsem že to bude oddechové čtení, ale bylo to právě naopak. Autora znám dlouho, ale nikdy jsem od něj žádnou knihu nečetla. Tahle knížka předčila mé očekávání. 

Ze začátku mě upřímně moc nebavila, ale jakmile jsem se do ní dostala, začala mě bavit více a více. Přála jsem si aby Travis s Gabby skončili spolu. Nejvíc mě bavilo jejich sbližování, které se skvěle četlo a usmívala jsem u knížky a užívala si. V mnoha směrech jsem viděla sama sebe právě. Až vlastně do té části, než narazíte na onu "volbu" a budete si spolu s Travisem klást otázku: Jak daleko je člověk ochotný zajít ve jménu lásky?

Rozhodně mě tato knížka dovedla k některých myšlenkám, právě co se týče lásky a kam je vlastně člověk ochotný zajít. A za mě jednoznačně doporučuji všem, kteří Sparksovi knížky mají rádi nebo i jako třeba já, která viděla Milý Johne, kterou taky právě tento autor napsal a kterou mám v plánu si přečíst.

Četl jste jí někdo a jaký na ní máte názor Vy?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

6 comments

  1. Knihu jsem nečetla, ale docela mě zaujala. Díky za tip.Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  2. Já knihy od Nicholase Sparkse miluju, četla jsem i tuto a moc se mi líbila :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to na zajímavou knížku, třeba se k ní také dostanu. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já si říkala xlet taky, protože ležela u nás doma v knihovně několik let.

      Vymazat