Kuřecí na jablkách a kari

Krásnou sobotu! Dneska tu mám pro Vás další můj oblíbený recept a to je kuřecí maso na jablkách a kari. Maso na kari všeobecně u mě vede, dělám ho na různé způsoby. 
budeme potřebovat:
2 plátky vepřové kotlety, 1 větší jablko, 1 cibule, 1 lžička kari koření, 1 lžička koření italské bylinky, 2 lžíce sójové omáčky, 250 ml vody, řepkový olej

Maso umyjeme, očistíme a nakrájíme na kostičky. Jablko zbavíme jádřinců, umyjeme a nakrájíme na kostičky, cibuli oloupeme nakrájíme najemno a osmahneme na trošce oleje. Přidáme maso, osmahneme přidáme jablka, sójovou omáčku, kari koření a zalijeme vodou. Dusíme 30 -40 minut. Podáváme s rýžovými nudlemi či rýží.

Ochutnali byste tento recept?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

10 comments

  1. Toto vyzerá super. Ako dieťa som nemala rada sladko-slané kombinácie ale už som z toho vyrástla a všeobecne mám rada kombo mäso a ovocie. Toto môže byť veľmi dobré

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tyto sladko - slané kombinace miluji. Několikrát jsem dělala třeba maso s ananasem či mandarinkami. ♥

      Vymazat
  2. Rozhodne ho oskúšam. Mäso na jablkách som ešte nejedla. A vyzerá to skvelo

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  3. Nikdy jsem maso s jablky neměla, ale zní to zajímavě :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to strašně dobrý, dělala jsem i maso s ananasem či mandarinkami a u nás to všem chutná :)

      Vymazat
  4. Jaká náhoda, ale zrovna předevčírem jsme s přítelem a jeho bráchou mluvili o číně s kari na jablkách :-D A je fakt, že tohle se mi líbí více, protože to neobsahuje smetanu! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Juu no mňam receptů není nikdy dost a navíc tento vypadá opravdu lahodně! Určitě bych ho ráda někdy vyzkoušela :) Super ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to budu ráda. Právě i proto když vařím doma, pak to dávám i sem. Inspirace na recepty, těch není nikdy dost.♥

      Vymazat