Můj měsíc březen 2021

 Krásné středeční odpoledne! Další měsíc je za námi a to znamená i mé shrnutí.

Začátkem měsíce jsem doplnila nějaké kosmetické zásoby, ale také jsem si koupila nové věci, které bych chtěla vyzkoušet jako univerzální olej na vlasy od NAE nebo energizující perlové sérum proti vráskám, které mi vyjelo na aplikaci na stránkách Nivey. Poté jsem nakoupila Raffaello sestře k narozeninám.
Také jsem se dokopala k tomu a pořídila ty hodinky, které jsem ke 30tinám chtěla a nakonec jsem se rozhodla pro ty chytré i když jsem je původně nechtěla, ale tyhle mě uchvátila na tolik jak svými recenzemi na netu a i recenzí od Páji, která je má, že jsem do nich šla a mám je měsíc a jsem nesmírně spokojená.
Také jsem doplnila své zásoby z aktinu. 

Také jsem tento měsíc splnila další úkol do #diarovevyzvy od Mišky, tentokrát to byl měsíční přehled. Pro tentokrát jsem k tomu využila měsíční nedatový plánovač, který mám od holek. Hodně se chci zaměřit na svůj pitný režim, spánek, ale i úzkosti, které mám spojené z braním léků na epilepsii.

Také jsem tento měsíc poslouchala další díly mých oblíbených podcastů jako jsou Holky v čokoládě, ale i Sarkastické kafe. Díl 14 od Holek v čokoládě byl super, protože ty jejich reálné příběhy, ale i trapasy spousta z nás zná. Já osobně jich mám ze svého života taky docela dost. Díly 49 a 50 od holek ze Sarkastického kafe byli plné smíchu, jelikož tam měli hosta a to Martin, díky tomu to dodalo trochu jiný rozměr jejich podcast. Myslím, že spoustu z nás to zvedlo náladu v této nelehké době, ale spoustu holek se možná dovědělo něco jak občas přemýšlí kluci.Ve spoustě věcech jsem se viděla jako by se mluvilo o mě, hlavně když mluvili o tancování. 
Také i přes tuhle nelehkou situaci oslavili sestřiny narozeniny. Upřímně to bylo fajn na chvíli trochu vypnout popovídat si se ségrou a užít si i trochu více synovce. 
Také jsme měli jeden večer s mamkou u nás doma kadeřnický salon. Mamka mě obarvila na trochu více tmavou barvu. Trochu více mi i přišmikla vlasy. Upřímně se mi to líbí, protože je to zase trochu jiná změna.

Také když jsem jednou prohlížela nějaké ty blogy na čtení narazila jsem na jedu holčinu a projížděla jsem její blogu a zaujal mě její projekt blogujeme. Rozhodně je to skvělý pro začínající blogerky jako jsem třeba já a rozhodně se do toho zapojím na instagramu a k nějakým příspěvkům budu přidávat hastag #blogujeme_czsk. 

Dalším díl podcastu, který jsem si poslechla je od Anetky s Markét z podcastu Ženám, který tentokrát povídali o dětství na přelomu tisíciletí. Rozhodně mě to jejich povídání vrátilo do mého dětství ačkoliv jsem o 5 let asi starší než oni. Když tam mluvili o školce, hned jsem si vzpomněla na moje školkové období a především na zážitek, který se u nás v rodině říká několik let, jak jsem mamce vlezla během minuty za krk, když jsem uviděla čerty nebo moje zamknutí na záchodě u babičky s dědou. Stejně tak si pamatuji i dost prázdnin u babičky a dědy a taky u prababičky s mamčinejma sestřenicema a bratrancema. Stejně tak si pamatuji i na "vaření" s bylinek a čeho všeho si v kastrůlku. Stejně tak i mě v dětství ovlivnila televize. Neměla jsem jako spousta lidí satelit a tak jsem koukala na to co dávali hlavně na čt1 a nově jako třeba byli přátelé, gilmorova děvčata, gumídci méďové. Já si walkmann a diskmanny pamatuji hrozně moc. Stejně tak jako mp3 nebo, že jsem měla jako poslední ze třídy na základní škole mobil a to někdy v 8. třídě až. Pamatuji si rodičův první telefon, který mamka rozbila, když ho shodila ze stojací nabíječky. Stejně jak holky mluví o dovolených vzpomněla jsem si na ty naše, které jsem trávila s rodičemi po Česku převážně s tou naší partou, kterou jsem už 2 roky neviděla kvůli celé situaci co se teď děje. 
Další díl mého oblíbeného podcastu od Nelči a Val. Jejich humor miluji a tak je podporuji i na herohero. Tentokrát byl jejich díl zaměřený (ne)jde na mě jaro. Přesně tohle jsem teď potřebovala. Zasmát se přijít trochu i na jiné myšlenky. A alík.cz byl prostě moc :D. Také jejich další díl přimáčkla mě ke stromu a vytáhla na mě nůž byl fajn. Jejich podcast je jeden z mála u kterýho fakt poslouchám každý díl a začala jsem je podporovat i na herohero, takže jejich díly vidím dříve + bonusy. U tohohle dílu jsem si vzpomněla sama na sebe jaké představy jsem měla před prvním sexem a jaká byla realita. 
Pěkné gesto od našeho vedení v práci. Rozhodně to všechny ženský potěšilo, přes ty všechny negativní věci co se teď dějí.
Taková ta rychlá snídaně kaše z pytlíku z Penny, která mi vážně chutná a není tak přeslazená jako některé jiné a spolu s ovocem, proteinem a tímhle máslem kokos/mák je to vážně rychlovka.

Také jsem podstoupila v práci 4x antigenní testy. Nebylo to příjemné, ale myslím si, že to je dobrý tah. Z těch čtyř testů, které jsme absolvovali byli u nás na lince 1
Tak jsem si udělala trochu té radosti, protože po sluchátkách od Applu jsem toužila dlouho hlavně po těch bezdrátových. Ty klasické jsem měla a jejich výdrž 5 let za tu cenu je fakt super. Co mě na těch sluchátkách vyhovuje nejvíc je jak mi sedí v uších. Proto vlastně pecky nemám ráda, protože mi tyhle nejvíc sedí.
Také jsem si pořídila nějaký notes na svoje psaníčko a tužky. Těchto věcí nikdy není dost.
Moje dva samolepkové kity na březen a duben od Fleppi. Předplatila jsem si to na rok, jelikož jejich samolepky mám ráda a mám jich několik už doma.
Také jsem udělala další objednávku i na aktinu a tentokrát jsem to vzala ve velkém a to na 2 měsíce, kdy plánuji ty sušenky brát jako svačinky do práce.

Takové tu mám několik spotřebovaných věcí, které jsou z řady kosmetiky, ale převážně jídla.
Toto jsem spotřebovala z řad kosmetiky. Noční krém od jedné polské značky, který jsem si koupila na Notinu, byl moc fajn, ale vrátila jsem se zpět ke svým osvědčeným stálicím, ke krémům od Yves Rocher a Ziaje. Co spotřebovávám ve velkém jsou gely na obočí, začala jsem si ho upravovat a tento gel je moji stálicí v mé rutině. Co používáte na úpravu obočí Vy? Posledním spotřebovaným produktem je pasta nic extra :D
Mé velmi oblíbené jogurty. A ano je mi 30 a stále mám ráda přesnídávky. Jogurty od Alpra mám taky ráda, ale nekupuji si je tak často. Rozhodně stojí za zkoušku.
Jogurtová mléka od Kunína mám ráda i když je nepiji často tak jako dříve, ale zkusila jsem tento, který mě v obchodě zaujal a je strašně dobrý, rozhodně jsem ho neměla naposledy.
Moje milovaná Oreo milka. Jedna z mých velice oblíbených čokolád. Je fakt, že na týhle se ségrou ujíždíme. Jsem schopná ji celou najednou sníst. 

A jakou čokoládu máte rádi Vy?

Tyto kupované ovesné kaše mám velmi ráda. Jsou to jedny z těch lepších, které se dají jíst a nejsou extrémně přeslazený. 
Tahle granola od Natu je nejlepší co jsem kdy měla, můžu ji jak samotnou, tak i s jogurtem či mlékem. Kdo nezkusil rozhodně zkuste. Já mám zálusk i na ty ostatní, které jsem ještě nevyzkoušela. 
Bože, tolik jsem si tenhle chleba zamilovala ♥ Rozhodně ať ho zkusí každý, který má rád chleby od Penamu, ačkoliv je trochu dražší je mega dobrý a chutná i u nás doma tátovi a to je co říct.
Bože tohle miluji stejně jako její másla white brownie. Vyzkoušela jsem tyto oříšky a během ani ne dne to bylo fuč. Další závislost, stejně jako to máslo. Kdo ho miluje tak ví :D ♥
Tyhle Aktin proteinový tyčinky jsou pro mě dost velká závislost, objednávám si je vždycky když nakupuji na aktinu, protože mě dokážou zasytit tak abych při odpolední směně večer když přijdu z práce nevyjedla celou lednici :D Rozhodně je to dobrá svačinka a hlavně nejsou tak příšerně tvrdé jako některé jiné proteinové tyčinky. Za mě rozhodně doporučuji minimálně je aspoň vyzkoušet.
Co jsem už také několikrát vyzkoušela jsou tyto tyčinky od Barebells. Jsou velice dobré a některé mi hodně připomínají konzistencí třeba Mars nebo Snickers.
Tahle protein tyčinka od GymBeam byla trochu zvláštní. Mělo jsem z ní zvláštní pocity. Na jednu stranu mi chutnala a na druhou stranu zase ne, řekla byla že jsem spíše čekala že bude chutnat jinak více jako Oreo.
Co jsem nově zkoušela byl tento kokosový Flapjack a rozhodně se zařadil do nové topky. Zasytil aniž bych to čekala. 
Také jsem zkoušela poprvé tuhle Proteinella tyčinku bílá čokoláda. Byla dobrá, ale nezasytila mě až tak jak bych čekala.
Poslední co jsem zkoušela nově byla tato tyčinka od LifeLike. Byla extrémně dobrá. Hlavně byla s příchutí kešu a kokosu a to je něco co miluji. Upřímně jsem zvědavá na to máslo. Když tu tyčinku jsem si zamilovala hned a v druhé várce objednávky v aktinu mám hned všechny příchutě.
Moje první kuře na paprice v životě. Nevím proč jsem ho nezkusila vlastně i dříve. Vždycky mi přišlo že je to něco složitého a přitom je to vlastně absolutně jednoduchý recept. Doma mi rodiče pochválili což je pro mě největší pocta i když třeba chutná jinak než co dělá mamka. Recept bude časem na blogu.

Také jsme měli další rodinnou oslavu jelikož bylo 19.3 Josefa a ty máme v rodině dva. Bylo to příjemné odreagování, i když pořád je to zvláštní tam být když babička nežije. Furt když tam přijdu si na to nemůžu zvyknout. Také jsem byla u bývalé kolegyně z práce což bylo hrozně příjemné odreagování hlavně v téhle době.
Také jsem se dokopala k tomu jsi v Euroně něco objednat pořád to na mě všude skákalo na sociálních sítích tak jsem sama upřímně zvědavá. Až to pořádně prozkoušíme dám sem pak vědět.

Také jsem tento měsíc konečně dočetla knížku od N. Sparkse.
Tihle tvorečkové jsou největší dobíječi mé energie, lepší nálady. Trávení dnů a jakéhokoliv času je pro mě největší odměna, i když je to občas trochu náročné. Vždycky jsem ráda když je vidím, když u nás jsou. ♥

Také jsem se dokopala k tomu začít doma cvičit upřímně jsem zvědavá jak dlouho mi to vydrží a možná jsem přišla na důvod proč mě to nikdy extra moc nechytalo. Pokud máte tipy na dobrá cvičící videa sem s nimi!!
Také jsem se dokopala a šla se projít ačkoliv nebylo extra pěkně foukalo strašně, šla jsem, trochu si vyvětrat hlavu a možná to je to co jsem potřebovala. Na chvíli vypnout tu hlavu. I teda nějaké fotky jsem udělala, jelikož sbírám fotky abych si udělala fotoknihu z celého roku.
Zajímavý pohled na měsíc, když jsem šla domů z práce.
Také jsem si objednala nové boty na doma od taťky ke 30tinám. Zatím jsem s nimi naprosto spokojená, chodí se v nich strašně pěkně.

A jaký jste měli březen Vy?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

10 comments

  1. Pěkný článek.. :) Sarkastické kafe taky ráda poslouchám.. A to kuře na paprice vypadá fakt dobře.. Asi ho přes týden taky uvařím.. Člověk pořád neví, co vymýšlet.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Trochu mě jejich podcasty rozptýlí právě. Jo a taky bylo, hlavně je to rychlejší a jednodušší verze pro nás začínající kuchařky :)

      Vymazat
  2. Z tých fotiek to vyzerá, že si mala vážne plný mesiac. Ja mám pocit, že môj bol oproti tomu tvojmu len škola, blog, prechádzky a nejaké selfcare aktivity. U nás na Slovensku je stále celkom tvrdý lockdown a veľa sa toho nedá. Verím, že už to bude len a len lepšie, lebo sedieť doma niekoľko mesiacov v kuse nie je vôbec dobré na psychiku. Inak ak by sa ti chcelo urobiť recenziu na olej na vlasy od N.A.E ja by som to veľmi ocenila, pretože už minule som po ňom pokukovala. :)

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo měla, ačkoliv chodím do práce, snažím se i přesto něco dělat. To já se snažím veškerá nařízení dodržovat a upřímně jsem ráda, že nemusím být na home office. To bych se zbláznila. To já taky tomu věřím, protože jak píšeš není to dobré na psychiku. Ono u mě stačí už ty moje prášky díky kterým mám párkrát za měsíc úzkostné stavy. Rozhodně chci až to spotřebuji jelikož mám od N.A.E ještě čistící gel na obličej. To já se pořád snažím zkoušet nové věci právě.

      Vymazat
  3. Měla jsi krásný březen a super, že jsi často vyrážela na procházky. Ty jsem se snažila také praktikovat, člověk hned pročistí hlavu. :)) A to Rafaello bych si dala hned! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda, vyčistilo mi to hlavu vždycky minimálně alespoň trochu. Jo a kdo ne, my se ségrou ho strašně milujeme :D

      Vymazat
  4. Páni, to můj březen je proti tvému dost chudý. Rafaello bych si dala. Nad hodinkami také přemýšlím, hodně cvičím, ale zatím mi stačí epp aplikace v telefonu. Nákupy z Aktinu bych měla za chvíli také doplnit. A ten večerní chléb od Penamu kupuji také. Je super třeba i na toasty.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to, že chodím do práce tak jsem ho měla dost plný. Já nad nimi přemýšlela dost dlouho a jsem s nimi nad míru spokojená. Jo na toasty jsem ho ještě nezkoušela :)

      Vymazat