Můj měsíc duben 2022

 Ahoj, tak a je to tu, opět měsíční shrnutí. Tento měsíc jsem moc nebyla aktivní na blogu. Nejen, že jsem byla z práce utahaná, ale také jsem si užívala převážnou část s rodinou. Musím říci, že duben utekl jak voda.
Je tu i pár i mých oblíbených písniček, který teď jedu nonstop.
Tím, že jsem si udělala víkend v Praze tak k tomu byli i nějaké malé nákupy. Nějaká kosmetika byla potřeba jelikož už docházejí zásoby a konečně jsem sehnala moji oblíbenou masku na vlasy, jelikož skoro nikde tuhle červenou nemají. Nějaké knihy jsem si zakoupila z toho 2 jsou dárky pro blízkou rodinu. A i jsem se konečně dokopala a koupila jsem si tyhle Stabilo zvýrazňovače o kterých jsem přemýšlela už déle. 
Nudila a tak jsem si udělala něco na nehtech.
Několik málo fotek z velikonočního pobytu v Krkonoších. Do Krkonoš na Velikonoce už jezdíme několik let. Teď 2 roky jsme nebyli a bylo to divné musím říci. Vždy si tu odpočinu ( myslím tím hlavně psychicky ). Vypnu tu neskutečně. Čím jsem starší, tak jsem s těmi lidmi jezdím radši a radši. Všichni se tu známe skoro 30 let myslím a přes celý rok se nevidíme a tady za těch pár dní si toho řekneme a zasmějeme se, že mám dosti prodloužený život.
Také jsem si udělala víkend v Praze. V pátek jsem šla ke kadeřnici si trochu zkrátit vlasy a také sjednotit barvu. Nové kadeřnictví a i kadeřnice se kterou jsem nesmírně spokojená. Byla jsem tam přes 2 hodiny, ale jsem nejspokojenější co jsem kdy byla. Poté jsem se šla ubytovat do hotelu, který jsem našla na slevomatu. Na to, že to je uprostřed centra to byl boží hotel. V sobotu jsem si naplánovala jet se kouknout k letohrádku Hvězda, jelikož jsem tam byla naposledy v dětství a pamatuji jak to tam bylo krásný hlavně takhle na jaře. Bylo skvělý, že vyšlo počasí a bylo tak nádherně. Dala jsem si tam kávu a bylo to nádherné. Sedla jsem si tam a přemýšlela jen o svých věcech. Nazpátek jsem se stavila na oběd ve Vapianu, ve kterém jsem taky ještě nikdy nebyla. Od dětství miluji pizzu Hawai a tak volba byla jasná a i ta jejich domácí limonáda byla boží a jako sladkou tečku jsem si dala zmrzliny z Créme de la Creme. Nikdy jsem ji předtím neměla ačkoliv jsem o ni slyšela mluvit tolik lidí a až teď jsem pochopila vlastně proč. V neděli i přesto ošklivé počasí jsem si udělala výlet do mořského světa o kterém jsem slyšela také dost a máte zde několik málo fotek. Pak jsem si zašla na oběd a nákupy a udělala pohodičku na hotelu než jsem šla do kina. Kino bylo skvělý byla jsem na pokračování Fantastických zvířatech.
Pár filmů a seriálů či pořadů jsem tento měsíc zhlédla. Všechny byli naprosto boží.

A jaký byl Váš duben?

Vaše Epilepsyylife


You Might Also Like

9 comments

  1. Měla jsi moc hezký duben, podle fotek byl plný zážitků! :) Tu zmrzku bych si dala hned a super tipy na knížky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda :) Jo byla moc dobrá rozhodně v Praze Creme dela Créme doporučuji :)

      Vymazat
  2. To jsi měla pěkný duben. Líbí se mi ty fotky z Krkonoš a z vodního světa. A tu pizzu bych si dala taky.
    A skvělé jsou i ty zvýrazňovače.Já ráda nakupuju takové ty "papírnické" potřeby.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda fotím a i z mobilu jsou ty fotky pěkné právě. Vapiano je prostě klasika ♥ Já jsem taky milovník papírenského zboží.

      Vymazat
  3. Někde mezi jsem tak viděla, vůbec to nebylo špatné

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé fotky :-) Ty knihy mám doma taky. A písničky od Pekaře se mi líbí snad všechny :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Někde mezi jsem viděla a organizátorky - ty jsou moje! :) Fotky z Krkonoš jsou super a určitě to bylo fajn. Já tam nikdy nebyla... Somethingbykate

    OdpovědětVymazat