Cvičení za leden, únor, březen 2022

 Ahoj, tak a po 3 měsících tuhle máme opět cvičící článek. Je to hlavně inspirace pro ostatní. Rozhodla jsem se už v loňském roce, že tyhle články budu vydávat jednou za 3 měsíce, protože za ten měsíc jsem občas ani co vydat, jelikož byli a jsou prostě dny, kdy se mi cvičit nechce, protože jsem vyřízená z práce.

Leden
13.1.
The Greatest Showman walking workout od Sharona's Hill
Po skoro 14 dnech jsem si trochu zacvičila. Se cvičením jsem to nechtěla přehánět jelikož pořád mám ještě tu virózu, ale už jsem nechtěla jen ležet v posteli. Tento workout byl fajn, jelikož ten film zbožňuji, ale má i lepší workouty než byl tento, ale i tak můžu doporučit.

10 min boost a back od Pamely Reif
Tento workout už jsem cvičila několikrát, tentokrát jsem ho trochu zkrátila vzhledem k mé ještě trvající viróze.

10 min na břicho od Péti Elblové
Stejným stylem jsem pokračovala i u Péti, že workout na břicho jsem si zkrátila abych se úplně nezničila. Pořád tenhle workout mám ráda.

15 min stretching od The Fashion Jogger
Na protažení jsem si dala tento strečink, který mám hodně ráda a cvičím ho i ve dnech volna, protože jsem najela na jiný trochu systém cvičení, abych se nemusela do cvičení nutit, budu cvičit minimálně 1x týdně a když se mi bude chtít i vícekrát.

22.1.
Walking into 2021 od Sharona's Hill
Pár týdnů jsem necvičila, protože mě skolila jak nemoc a byla dost mimo provoz. Taky jsem od ledna najela na cvičící systém minimálně 1x týdně cvičit, protože dohromady s mojí prací ve fabrice to prostě jinak nejde ani. No a teď už k tomuhle workoutu, jelikož mám od Sharon její workouty ráda, výjimkou není ani tento, který mě bavil hodně. Nejvíc mě na jejich workoutech baví právě výběr hudby, ale také to že má ke spoustě cvikům i cviky pro ty kdo z jakéhokoliv důvodu nemůžou skákat.

17 min nejúčinnější cviky na ploché břicho a sexy ruce od Fit Viki
Tohle video je taky moc fajn. Dlouho jsem ho necvičila a ani nevím vlastně proč. Na tomhle workoutu mě baví nejvíce to, že to je s 10 s pauzami u té větší je 30 s pauza a cviky nejsou náročné a zvládne je fakt i začátečník. Rozhodně doporučuji všemi 10.

15 min protahování od Péti Elblové
Jako strečinkové video jsem si dala tohle od Péti, které mám ráda a také ho cvičím pravidelně jelikož mi dost vyhovuje.

Únor
8.2.
5 minut warm-up od Sharona's Hill
Po pár týdnech necvičení kdy mě skolila nemoc, jsem se opět do cvičení. Jako první jsem si dala tuhle rozehřívačku od Sharon, která byla sice fajn, ale znovu ji cvičit nebudu nějak mě nenadchla. 

Back to basic od Sharona's Hill
Jedno z jejich workoutů, které mám fakt ráda a baví mě to cvičit, rozhodně za mě velké ano, rozhodně to vyzkoušejte. 

Disney Pixar part 1 a part 2 od Sharona's Hill
V minulosti jsem to jednou cvičila a teď jsem tomu dala druhou šanci a bylo to přesně tak jako předtím byli části v obou workoutech, které mě bavili, ale převažovala více toho co mě tam nebavilo právě.

Steps walking workout od Sharona's Hill
Zapomněla jsem dodat, že tak nějak jedu až teď její lednovou výzvu, kterou dávala do skupiny na fcb právě. Její videa a workouty mě baví i díky vybrané hudby. Kombinuji to i s jinými workouty. Upřímně musím říci, že tenhle mě taky extra moc nenadchnul i když špatný nebyl. Vadilo mi hlavně některé cviky právě.

15 min stretching od The Fashion Jogger
Na protažení jsem si dala tento strečink, který mám hodně ráda a cvičím ho pravidelně právě. 

10.2.
10 min motown low impact workout od Sharona's Hill
Další workout od Sharon, který mě příliš neoslovil i když písničky byli dobré cviky mě moc právě nebavili.

80s hits beginner workout od Sharona's Hill
Tenhle workout byl o něco lepší než ten předešlý, ale také nic extra. Písničky se mi v tom líbili, ale některé cviky tady se mi nelíbili.

15 min workout na vrchní část těla, 10 min workout na břicho od Péti Elblové
Tyto dva workouty cvičím dosti pravidelně a za mě prostě jsou to dost dobrý. Pro mě jako začátečníka úplně dostačující.

15 min stretching od The Fashion Jogger
Tento strečink také cvičím hodně pravidelně a střídám ho s tím od Péti. Naprosto mi vyhovují a vždy si u nich protáhnu celé tělo a dost často ho cvičím i ve dnech kdy mám rest day jako takové protažení.

19.2.
5 min warm - up před workoutem od Sharona's Hill
Tenhle warm - up neboli rozehřívačka před workoutem mě nebavila spíše složení cviků mi nevyhovovalo právě. 

20 min těhu cvičení na nohy a zadek, 10 min na břicho od Péti Elblové
Tyhle dvě cvičení cvičím dosti pravidelně, protože mě baví a všeobecně mám workouty od Péti ráda právě. Vždy vím že to je záruka dobrého cvičení a hlavně efektivního minimálně já na sobě vidím posuny minimálně v tom cvičení na břicho.

10 min na ruce a záda od Kathie_kk
Tehle workout mám taky ráda. Cvičím ho občas, ale chtěla bych ho cvičit pravidelněji právě a zlepšovat se. Rozhodně se dá cvičit i bez činek a nebo si místo činek vzít lahve s vodou.

15 min stretching od The Fashion Jogger
Tento strečink také cvičím hodně pravidelně a střídám ho s tím od Péti. Naprosto mi vyhovují a vždy si u nich protáhnu celé tělo a dost často ho cvičím i ve dnech kdy mám rest day jako takové protažení.

24.2.
High school musical walking workout od Sharona's Hill
Tenhle workout moc spíše vůbec nenadchnul a nebavil mě. Ačkoliv písničky z muzikálu ze střední byli super, sestavení cviků mě nebavilo právě, takové strašně složité mi to přišlo. 

Latin Party walking workout od Sharona's Hill
Ačkoliv první workout mě nebavil tenhle mě bavil moc jak cviky, tak i hudbou, protože spoustu písniček znám protože sama jsem je poslouchala kdysi. I sama jsem si tancovala v mezičase právě. Rozhodně doporučuji.


The Greatest Showman walking workout od Sharona's Hill
Tenhle workout jsem cvičila někdy v půlce ledna poprvé a teď jsem si ho zacvičila podruhé jelikož jedu výzvu, kterou měla Sharon v lednu ve skupině na Facebooku právě. Ten film miluji a proto i mě tenhle workout neskutečně baví právě.

15 min protahování od Péti Elblové
Moje oblíbené strečinkové video, které teď cvičím docela často i ve dnech kdy necvičím abych se protáhla jelikož v práci 8 hodin sedím na nejméně pohodlné židli. 

11.3.
5 min full body warm up with Caroline Girvan
Super warm up na začátek na rozehřátí. Hledala jsem právě něco takového pomalejšího na začátek právě.

Michael Jackson walking workout od Sharona's Hill
Jelikož pokračuji v její výzvě, kterou měla v lednu už ale já se do cvičení nenutím, protože každý den toho nachodím dost, takže se snažím aspoň jednou za týden si zacvičit nebo když mám chuť a dneska jsem měla chuť. Tenhle workout mám ráda, většinu těch písniček znám takže to pro mě byla taková tancovačka :D, když jsem si se cvičením trochu zatrsala. Rozhodně tohle doporučuju.

10 min na ruce a záda od Kathie_kk
Tenhle workout cvičím po několikáté a sama na sebe jsem pyšná, že čím více ho cvičím tím více vidím jak se v tom zlepšuji.

10 min na břicho od Péti Elblové
Stejný příklad toho jako u workoutu na ruce a záda, že vidím, že se zlepšuji jak to pravidelněji cvičím právě.

15 min stretching od The Fashion Jogger
Velice oblíbený strečink, který je důležitý po každém cvičení a který se nesmí nikdy zapomínat a tenhle mám ráda.

17.3
Upper body light od FitFab Light
A zase tu máme po skoro týdnu cvičení. Jelikož jsem další den nešla do práce tak jsem si zacvičila tenhle workout od FitFabu, který jsem měla v merku cvičit až za pár měsíců, ale jelikož pořád hledám nová videa tak jsem zašla na jejich stránky. Tenhle workout se mi líbil a bavil mě, nejen že jsem se zapotila, ale ruce mě boleli jak prase.

Břicho a stehna s Katy od Cvičte doma s FitFab Strong
Tento workout nebyl úplně špatný, ale já si ho podruhé nezacvičím jelikož na mě je tam pár cviků které minimálně teď ještě nezvládám právě. Spíš bych ho doporučila nějakým pokročilým cvičencům. 

18.3.
5 min full body warm up with Caroline Girvan
Super pomalé rozehřátí na začátek, který teď cvičím pravidelně před každým cvičením.

Queen of pop walking workout od Sharona's Hill
Další workout od Sharon, který mě fakt bavil. Ty písničky prostě na jejich workoutech miluji nejvíce, ale i sestavy cviků mě vyhovují. Rozhodně doporučuji.

Dirty Dancing Medley walking workout od Sharona's Hill
Tyhle workouty na písničky z filmů od ní mám dost ráda. Film Hříšný tanec je pro mě klasika a tohle mě bavilo neskutečně. Sestava cviků byla dobře rozložená hlavně pro nás věčné začátečníky. A to nemluvím o těch písničkách ♥ Za mě taky jedno velké doporučení ♥.

Standing Abs walking workout od Sharona's Hill
Tenhle workout je za mě taky super. Ruce mě z toho boleli solidně ačkoliv je to pro začátečníky, pěkně si teda máknete. 

15 min stretching od The Fashion Jogger

20.3.
5 min full body warm up with Caroline Girvan

70s hits walking workout od Sharona's Hill
Tenhle workout mě taky hrozně bavil, ačkoliv některé cviky jsem si trochu pozměnila abych si mohla i já zacvičit, ale ty písničky ze 70k jsou skvělý u některých mě přepadly i vzpomínky právě. 

Booty light od FitFab Light
Tak jsem zkusila i další cvičení od FitFabu. Tohle na zadek bylo dost fajn a ačkoliv jsem ho už párkrát cvičila mám co zlepšovat, ale tahle lehčí verze je fakt fajn a hlavně u nich mi vyhovuje to, že tam mají jak rozehřátí tak ale i strečink právě. Také mi vyhovuje to, že tam je i lehčí verze, aby člověk nezatěžoval tak moc kolena. Rozhodně tohle doporučuji. 

21.3.
Coffee yoga light od FitFab Light
Toto cvičení bylo fajn, ačkoliv ho příště už cvičit nebudu. Spíš mě zklidnilo a trochu více protáhlo, ale jelikož nejsem zvyklá jógu cvičit bylo za mě těžké právě.

Well Soft od FitFab Well
Za mě tohle cvičení bylo fakt dobré. Ať už je člověk těhotný nebo ne. I tak jsem se zapotila právě. Rozhodně si to zacvičím někdy znovu.

Paže a zadek s Andrejkou od Cvičte doma s FitFab Strong
Za mě tohle byl totální masakr. V životě jsem paže a zadek necítila tak jako při tomhle cvičení. Byli cviky, které jsem dělala jinak abych úplně nezničila, ale jinak za mě rozhodně tohle cvičení doporučuji.

27.3.
5 min full body warm up with Caroline Girvan

60s low impact walking workout od Sharona's Hill
Tenhle workout mě příliš nebavil a proto dělám tuhle svojí challenge abych zjistila, které workouty mě baví a které ne. Tady mě vadilo hlavně sestavení cviků, ale jinak to špatné nebylo.

Aretha Franklin dance workout od Sharona's Hill
Naopak tenhle mě moc bavil, dobré sestavení cviků alespoň pro mě. Písničky se mi také moc líbili rozhodně doporučuji.

Stability Stronger od FitFab Stronger
Tohle za mě jednoznačně ne. Za prvé mě to nebavilo, docvičila jsem do půlky a nedocvičila jsem to protože mě i vadilo sestavy cviků.

Mějte se krásně!

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

1 comments