Můj měsíc květen 2022

 Ahoj, tak a je to tu, opět měsíční shrnutí. Tento měsíc jsem moc nebyla aktivní na blogu. Nejen, že jsem byla z práce utahaná, ale také jsem si užívala převážnou část s rodinou. Musím říci, že květen utekl jak voda.
Také jsou tu i nějaké mé oblíbené písničky, hodně z nich je právě z letošního Eurovision. Některé z nich jsem si naprosto zamilovala právě. 
Také jsem udělala nějaké nákupy primárně byla v plánu si koupit helmu, kterou jsem fakt potřebovala jelikož tu co mám doma mám více jak 10 let a už je to na ní právě znát. Také jsem se dokopala si objednat balíček od značky Lobey, jelikož tuhle kosmetiku chci vyzkoušet už déle a díky Karol, která zrovna měla 10% na eshopu jsem neváhala a objednala jsem, abych vyzkoušela produkty na které slyším samou chválu.
Něco ze zážitků z května. Jelikož mám kamaráda, který dělá osvětlovače atd. a normálně se moc nevidíme jelikož oba chodíme do práce, tak jsem za ním jela na jeden koncert, kde osvětloval a tak a upřímně tohle jsem potřebovala. Nejen že jsem vypnula, ale strávila trochu času s ním. Pak jsme slavili narozeniny mého "šváry" a synovce. Je neskutečný, že tomu malýmu prckovi je už 5 let. ♥ Poslední květnový víkend jsem s našima šla na výlet procházku v našem okolí, kde to mám ráda, ale i jsem si tam také vyčistila hlavu právě. Také teď mám období kdy si dělám když mám více času mugcake ať už ten v pytlíku od Semixu nebo i vlastnoručně vyrobený. Miluju prostě oba právě. Stejně tak mám teď období právě kdy mango je můj veliký kamarád a k tomu domácí jahody z naší zahrádky je prostě něco moc dobrého.
Tyto knížky jsem za tento měsíc přečetla.


A jaký byl Váš květen?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

3 comments

  1. Květen mi také utekl neskutečnou rychlostí, ale užila jsem si ho a koukám, že ty také! Krásné fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  2. AAA tu rozhlednu stejně jako tisíc dalších musím nutně vidět. Jsem na nich závislá. Jinak z hudby nic neznám, v poslední době se spíš zaměřuji na oldies a retro.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Super výběr písniček, hned mám co poslouchat. :)) A fotky taky nádherné, dostala jsem chuť na ty jahody. :D

    OdpovědětVymazat