Čtenářská výzva: Colleen Hoover - Bez naděje



Ahoj, tak dneska tu opět pro Vás mám další recenzi na knihu do mé čtenářské výzvu. Tuhle knížku jsem si chtěla už přečíst dlouho od té doby co jsem zjistila, že ji mamka přivezla od babičky, kde máme hromadu knih právě.

Převážně musím říci dámy, tak tahle kniha byla totální jízda. Uchvátila mě natolik, že jsem ji stihla přečíst za jedno odpoledne. Zprvu jsem si řekla budu číst jen hodinku a nakonec se z hodinky stali skoro 3, protože jsem chtěla vědět jak to skončí. Vždycky si myslím, že právě takhle se pozná skvělá kniha, že od ní nedokážeš odejít dokud ji nedočteš.

Je to velmi poutavý, smutný, velmi překvapující, humorný, hodně čtivý, strhující a silný příběh! 

Kniha je napsána tak, že se u ní člověk nenudí, sama sebe jsem přistihla jak se vztekám či se drbu nehty! Příběh samotné Sky ve mě zanechal takovou stopu nebo takový otisk, přemýšlet co se mi v mém životě stalo. Doporučuji všem a říkám Vám, že Vás příběh v klidu nenechá a budete o tom přemýšlet. 

Říkáte si a myslíte si že to je jen pro mladší ročníky, jen pro mladší ročníky to není snesou to i ti starší a hlavně bych to doporučila všem těm, kteří si svého života neváží. Po přečtení knihy zjistíme, že to není jen o vzhledu a majetku, ale že život je o tom žít, prožít a být rád za každý den. 


Četli jste tuhle knihu?
Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

0 comments