DUBEN

Krásné středeční odpoledne! Tak a další měsíc opět za námi, je šílené jak to letí.
Další inspirace na písničky, které se mi líbili.
Takový větší nákup v DM, spíše doplnění zásob. Pak jsem ještě byla v Sephoře mamce pro dárkovou kartu a při té příležitosti jsem si pořídila první produkt od The Ordinary, který mám už na wishlistu dlouho. 

Tento měsíc jsem četla taky velice málo, protože chodím z práce tak utahaná, že dost často chodím brzo spát. Co se týče nějakých seriálů, filmů či dokumentů pár sem jich viděla ( Slzotvůrce, Inkognito - 4. řada, Pánský klub, Kamarád taky rád, Tři blízcí neznámí ). Kromě Inkognita je vše na Netflixu a moc se mi vše líbilo. Zmíněné Inkognito je pořad na Primě u kterého se vždycky zasměju. Dále jsem byla ještě v divadle na představení Pořád jsem to já. Byl to trochu těžší kus, ale rozhodně moc pěkný. Člověka to dost dostane a začne nad některými věcmi trochu více přemýšlet.

A jaký byl tvůj duben?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

0 comments