Spotřebováno | Leden - Březen 2024

 Ahoj, tak jsem tu opět po 3 měsících se spotřebovanými produkty.

Leden
Poprvé jsem zkoušela tyto dvě séra od značky Ellie. Byli fajn, ale úplně žádný efekt jsem po nich neviděla právě.
Krém od Astrid si kupuji opakovaně a zatím mi vyhovuje asi ze všech nejvíc uvidíme, ale střídám je. Vyživující odličovací gel od Ellie byl fajn, ale nic co bych si úplně koupila znovu.
Tohle byl za mě přešlap, jelikož nejen že po Mixe se mi extrémně najednou zhoršil můj ekzém, že jsem ho musela ihned přestat používat. Stejný případ byla tahle Rexona, dostala jsem na ně alergickou reakci.
Tyto masky s vícero využitím si kupuji opakovaně, ačkoliv mi nejvíce vyhovuje ta goji tu jinde neprodávají, ale tahle je taky super.
No tak po 3 měsících jsem dala do věčných lovišť kartáček od Curaproxu na které nedám dopustit a jiné už si nekupuji. Krém na ruce od Avonu už jsem taky měla extrémně dlouho, ale krásně voněl. No a to poslední není potřeba komentáře, jelikož jiné si nekupuji ačkoliv sama pořád přemýšlím na menstruačními kalhotkami. Máte je někdo?
Moje milované proteinové bombus tyčinky. Jedny z mála, po kterých se u nás doma jen zapráší a to je kupujeme jen když jsou v Penny ve slevě. Moc doporučuji.
Srdíčka z kokosem a čokoládou z Penny mi taky moc chutnají. Občas je koupím jelikož si momentálně píšu jídlo do kalorických tabulek a také se stravuji podle jídelníčku od Týnky, který mi dělala před půl rokem a pořád se k němu vlastně vracím.
To je taková moje malá neřest občas po práci z automatu. Moc mi chutnají a jednou za čas si toto malé balení v práci při odpolední směně v práci koupím.
Šumivé tablety Vitalka jsou fajn, protože přes zimu nechci moc tablet do sebe rvát, když už beru prášky na epilepsii 2 ráno a 2 večer. Špaldové sušenky z dmka to je taky závislost a kupuju si je příležitostně a ačkoliv málokteré zdravější sušenky mi chutnají tyhle jsou top.
Dopálila jsem svíčku z Ikea, za mě jsou jedny z těch lepších svíček, ale čím dál více pokukuji po těch sójových. 
Poslední produkt je tato růžová voda od Alverde, kterou si kupuji opakovaně protože mi vyhovuje. Nesmrdí jak některé a za tu cenu udělá stejnou službu jako některé dražší, aspoň takový já mám pocit. 

Pak jsem ještě vypotřebovala čokoládový protein od 4slim, jehož obal momentálně používám jako nádobu na přesypání mého proteinu od Vilgainu.

Březen
I za březen tu něco mám. Dvě oříšková másla z Aktinu, které miluji a objednávám si je několikrát do roka. Moc je doporučuji. Pak tu mám dvě tyčinky, které mi chutnají jedna z Penny, která je napodobenina Mily a druhá je od Corny, kterou mi mamka kupuje v nejlevnějších potravinách.
Taková všehochuť. Ústní voda z Dmka, vatové tampony a šumáky z Penny. Všechno bylo moc fajn.
Spotřebované kosmetické produkty. Paletka od Revolution, kterou už mám pár let a bylo na čase ji dát sbohem, jelikož mám doma další jiné paletky. Moc mi vyhovovala. Tahle žlutá řasenka od Maybelline je moje oblíbená řasenka a další balení mám doma i když momentálně používám jinou. Průhledný gel na obočí od Miss Sporty je fajn a používám ho opakovaně stejně tak i tuhle tužku od Essence ačkoliv primárně na obočí není. Korektor od Miss Sporty byl fajn, ale nic extra.
Vyzkoušela sem tento noční krém od Ziaji, jelikož tu značku mám ráda a dost produktů mi vyhovuje. Bohužel tento produkt na obličej alespoň na ten můj ne, jelikož jsem měla pocit, že si ho spíš drhnu začala jsem ho používat na nohy a na ně byl super.
Tento produkt na vlasy si kupuji opakovaně. Vyhovuje mi a rozhodně ho můžu doporučit.

Co jste naposledy spotřebovali Vy?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

1 comments