Moje skincare 2024

Ahoj, tuhle jsem si říkala že bych měla obnovit na blog svoji skincare, jelikož ta se hodně změnila za poslední tři roky. Myslím si, že v péči o pleť by měla rozhodně patřit ranní a večerní rutina. V posledních letech jsem se naučila, že nikdy nejdu spát neodlíčená a to se mi kolikrát hodně nechce, vím že mi za to pleť poděkuje.

Každý máme svůj způsob odličování a čištění pleti a já Vám ukážu ten můj, který mě naprosto vyhovuje a sem s ním spokojená.




Moje skincare je ve směs dosti jednoduchá a ne příliš drahá. Zjistila jsem při používání této kombinace, že mi to vyhovuje lépe než to co jsem používala předtím. Co se týče sér tak ty při večerní skincare střídám, ale převážně používám tohle od Natury Siberici a pak od The Ordinary s niacinamidem. Podobně to je i s micelárkami, které střídám, ale většinou beru od značky Astrid jelikož mě nevysušují.

A co vy, jaká je vaše skincare? Klidně napište všechny produkty, které používáte, pro mě to bude velká inspirace.

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

0 comments