Cvičení za duben, květen, červen 2024

Ahoj, tak opět po 3 měsících nějaká ta inspirace na cvičení, i když tentokrát toho nebude moc, jak jste u mě zvyklý.
Duben
Celý duben jsem vůbec necvičila, spíše jsem jen chodila, jelikož v práci a do práce jsem měla hodně pohybu, že doma na cvičení už nebyla chuť.

Květen
V květnu to dá se říci bylo hodně podobný i díky tomu, že jsem byla utahaná z práce, pak zase nemocná, až ke konci měsíce jsem si zase zacvičila měla jsem na to totiž chuť.

23.5.
Well Back od FitFab Well
Jejich workouty a teď i plánovací aplikace je super. Tohle mě bavilo ačkoliv jsem to už párkrát cvičila.

Abs Light od FitFab Light
Další super workout, některé cviky jsem si zjednodušila, ale i tak mě to moc bavilo.

Morning Flow od FitFab diář 2023
I když jógu nemám v lásce, říkala jsem si tak to zkusím a dám tomu šanci. Po 5 minutách jsem přestala jelikož mě to vůbec nebavilo.

15 min evening yoga stretches od Yoga with Kassandra
Řekla jsem si že zkusím tohle a to bylo stejné jako v případě předešlého cvičení že jsem v půlce přestala. Prostě jóga není nic extra pro mě.

31.5.
All standing beginner abs + arms + weigts od Sharona's Hill
Po týdnu jsem zase zacvičila si když teď čas na to mám. Tohle bylo fajn a příjemné cvičení nic extra náročného.

Upper toning od FitFab diář 2023
Tohle mě moc bavilo jako většina workoutů od nich.

Explode Stronger od FitFab stronger
Tohle byl naprostý masakr, ale i tak mě to dost také bavilo i když jsem byla šíleně zpocená a to už jsem to několikrát cvičila.

Yoga workout od FitFab workout 
No tak za mě tohle ne, prostě už několikrát jsem dávala józe šanci, ale zjišťuji že to prostě není aktivita pro mě.

Červen

2.6.
Six the musical walking workout od Sharona's Hill
Fajn workout, ale nic co bych si chtěla zacvičit znovu.

Hits from Columbia walking workout od Sharona's Hill
Tohle mě bavilo o dost více než předešlý workout, ale také to nebylo nic extra.

20 min standing full body workout od fitbymik
Byl super, její workouty s činkami mám moc ráda.

Stability stronger od FitFab Stronger
No tak tohle za mě ne, odcvičila jsem 12 minut jen protože mě to vůbec nebavilo.

4.6.
Břicho a stehna s Katy od FitFab Strong
Fajn workout, ale nic extra co bych si chtěla zacvičit znovu.

30 min toned upper body od growingannanas
Super workout, který mě bavil a zapotila jsem se dost a to jsem měla jen půl kilové činky.


15.6.
Booty Band od FitFab Twenty
Prima full body cvičení, která vám dá dost zabrat.

Leah Kate - 10 things i hate about you warm-up od Sharona's Hill
Jakmile jsem na ni začala cvičit zamilovala jsem si to, ať už tu hudbu tak i cviky. 

Rihanna walking workout od Sharona's Hill
Super workout, ačkoliv ze začátku mi to moc nešlo a bylo to trochu rychlé tak pak sem se chytla a zvládala to a užila si to. 

The nightmare before christmas walking workout od Sharona's Hill
Tak tohle za mě teda ne, nebavilo mě to a znovu si to nezacvičím.

Mějte se krásně !

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

0 comments