John Green - Hledání Aljašky



Hledání Aljašky je první kniha, kterou jsem od Johna Greena četla. Dostala jsem ji k narozeninám, ale už předtím jsem si nějakou přála kvůli pozitivním názorům na předešlou knihu Hvězdy nám nepřáli. Byla jsem na jakoukoliv knihu od něho zvědavá. Do knihy jsem ze začetla snad od první stránky, autor dokáže čtenáře u knížky udržet jelikož píše velmi pěkně. V mnohých momentech sem si říkala proč to dělá Váleček. Autor mě donutil i zapřemýšlet se nad svým vlastním životem. Čekala jsem jak to bude ,,předtím" a co bude ,,potom". Kniha je rozdělena na dny předtím a na dny potom. A co bylo předtím a co potom si nechám pro sebe, kdo četl tak ví. Rozhodně jsem nečekala že to potom bude takhle a Miles musel to svoje hledání nějak ukončit.  Jsou v ní emoce, které mě i dokázali rozbrečet aniž bych to čekala. Při této knížce by mě každý mohl vidět usmrkaným kapesníkem, protože pro mě to byli velké emoce, při kterých jsem si vzpomněla na nejlepšího kamaráda, který zemřel na leukémii. Při čtení se i mnohokrát zasmějete. Na první knihu od tohoto autora si myslím že hodně dobrá.

Četli jste Hledání Aljašky? Líbila se Vám nebo ji teprve budete číst? Budu ráda když se o svůj názor podělíte v komentářích :)

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

0 comments