Losos s citronem podle Dity P.

Ahoj :)
přeji krásnou středu všem. Dneska to vypadá na super počásí, tak doufám, že se vydaří. Pokud se zrovna nechystáte ven, zkuste si doma uvařit tento výtvor, který je opravdu jednoduchý a neskutečně  dobrý :)


Tento recept jsem našla na stránkách jedné blogerky odhlavyazkpate.cz a nečekala jsem, že to bude chutnat takhle dobře.






























na 3 porce budeme potřebovat:
asi 3 lžíce olivového oleje, 2 nadrobno nakrájené cibule, 3 filety z lososa, sůl, 1 lžíce kmínu, 3 lžíce limetkové šťávy, 2 hrsti nasekaného kopru, 3 lžíce teriyaki omáčky, pepř, 60 g na kousky nakrájeného másla, koření na ryby





































Předehřála jsem si troubu na 180°C. Na pánvi jsem na oleji si osmahla cibulku doměkka. Lososa po opláchnutí a usušení jsem osolila a dala do zapékací mísy. Na filety lososa jsem rozprostřela osmahlou cibulku, pokapala limetkovou šťávou, rovnoměrně posypala koprem a kmínem. Zbývalo pocákat teriyaki omáčkou, opepřit a přidat na kousky nakrájené máslo. V troubě jsem vše pekla asi 15 minut. Dita P. píše 20 - 25 minut, ale maso bylo akorát propečené již po čtvrt hodince. Kombinace všech chutí k sobě krásně ladila. Jako přílohu jsem k tomu zvolila americké brambory. 

Doufám, že Vám bude chutnat.
Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

1 comments