Ladíme 2/ Pitch Perfect 2


Popis: 
Mají skvělé hlasy, dokonalá těla ( až na vyjímky ) a jsou královnami zpívání a capella, takže ve svých vystoupeních nepoužívají hudební nástroje. Celá Amerika jim leží u nohou a dokonce je pozvou, aby zazpívaly prezidentu Obamovi k narozeninám. Jenže stačí drobná technická komplikace, v níž figuruje zpěvačka s příznačnou přezdívkou Tlustá Amy, bezmocně visící na lanech před Barrackovými zraky částečně tak, jak ji Bůh stvořil. Z Barden Bellas, dosavadních miláčků země, je najednou ten nejvděčnější terč.

Můj názor:
Pokud jste neviděli první díl tak se na něj okamžitě koukněte ještě před tímhle. První díl jsem viděla asi 100x a strašně se mi líbil a druhý díl nebyl vyjímkou. Jsou zde opět zábavné hlášky, ale také krásné pěvecké výkony, které Vás i dokáží rozplakat. Hodně se mi líbilo vyvíjení vztahu tlusté Amy a Bumstera. Proste tlustá Amy se svými hláškami vždycky pobaví. Pak tam jsou dvě nové tváře. První je cizinka Flo, která mě také dost pobavila a pak "dědička" Emily, která osloví svou krásou Benjiho, ten potom také mluví blbosti a je hlavou úplně mimo. Zkrátka film vážně stojí za to, holky jsou super, podávají skvělé výkony a jdou si tvrdě za svým.

Vaše Epilepsyylife


You Might Also Like

0 comments