SKINCARE ROUTINE


Ahoj a přeji všem krásnou středu!
Dneska jsem si pro Vás připravila moji péči o pleť. Moje pleť je řekla bych smíšená. Na některých částech je suchá a na některých smíšená. Právě na svoji každodenní rutinu používám dané produkty na fotce. 


Ráno a večer ať už v týdnu či o víkendu používám micelární vodu od Astrid. To je voda na kterou momentálně nedám dopustit. Ráno mi pleť krásně očistí a "probudí" a večer zase bez problémů odlíčí veškerý makeup nebo nečistoty za celý den

Další produkt, který používám jak ráno a večer a zamilovala jsem se do něj je denní a noční krém od Astrid. Je lehký, ale opravdu velmi hydratační a to je pro mě to nejdůležitější. 

Chtěla bych ještě vám doporučit krém na ruce od Garnier. Ten používám hlavně večer po umytý jak na ruce tak nohy jelikož je mám vždycky suché. V baťohu do práce mám taky jeden stejný. 

Čistící a osvěžující pleťový gel od Astrid pro normální až smíšenou pleť nejdříve používala moje mamka. A jednoho dne mi ho koupila také abych jí ho už "nekradla". Ten používám večer ať už ve sprše nebo ve vaně. 

A toto je veškeré má péče. 

Určitě budu ráda, když mi do komentáře napíšete, jaké produkty používáte vy.

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

0 comments