Shari Lapena - Někdo cizí v domě

Výsledek obrázku pro někdo cizí v domě


Někdo cizí v domě je druhým thrillerem od této kanadské autorky, jež si získala hodně fanoušků svoji prvotinou s názvem Manželé odvedle, které mám v plánu si také přečíst. Tuto knihu jsem dostala od ségry k říjnovému svátku, ale dostala jsem se k ní až po novém roce a upřímně jsem na ni byla docela zvědavá. 

Jelikož jsem její prvotinu nečetla neměla jsem žádné přehnané očekávání od této knihy. A kniha mě nezklamala. Děj byl plynulý, autorka nám pomalu odhalovala celý příběh. Měla jsem pár teorií jak by to mohlo dopadnout, ale jak to dopadlo tak to jsem vážně nečekala. 

Ačkoliv je toto první kniha od téhle kanadské autorky líbilo se mi převážně to, že jsem od začátku až téměř dokonce nevěděla jak to vlastně dopadne. Toto odhalování příběhu, kdy člověk neví jak to dopadne se mi líbí a může tam svůj mozek člověk naplnit svými teoriemi jak se to stalo, kdo to udělal a proč to vlastně udělal.

Nechtělo se mi uvěřit, že po dlouhé době se mi stalo to, že jsem knížku zhltla během dvou dnů ( během celého víkendu ), i uklízení pokoje jsem odložila jelikož jsem chtěla vědět jak to nakonec dopadne. 

Knihu rozhodně doporučuji těm z vás, kterým se líbí napínavé děje a postupné odhalování příběhu.

Četli jste Někdo cizí v domě? Líbila se Vám nebo ji teprve budete číst? Budu ráda když se o svůj názor podělíte v komentářích :)

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

0 comments