Tereza Salte - Šlehačková oblaka


Šlehačková oblaka je knížka od Terezy Salte ( terezainoslo ), kterou všichni dobře znáte ať už z jejího blogu nebo z jejích podcastů. Tuto knížku jsem dostala před rokem k narozeninám a až teď jsem ji po delší odmlce dočetla. Její blog sleduji už pár let a její styl psaní se mi velmi líbí. Kniha je o jejím životě na severu, které doplňuje vzpomínkami na své dětství ( v některých jejich vzpomínkách jsem si vzpomněla na své krásné dětství ) :D . Je velmi čtivá a můžu ji všem doporučit a to hlavně holkám. Po přečtení budete mít chuť jet hned někam na sever, plnit si své sny, užívat si života a vážit si ho. Na Terky životě vidíte, že si všechno vydřela a že ze svých šlehačkových oblak dost často spadla na nos. A také, že všechno není tak špatné jak to ze začátku vypadá. Také je kniha plná nádherných obrázků Terky a Johniho. Dost často jsem při čtení knížky smála se nebo brečela, takže se občas ať už rodiče ( když jsem četla doma ) nebo cizí neznámí lidé dívali jak kdybych právě utekla z nějaké léčebny.

Četli jste někdo šlehačková oblaka? Líbila se Vám nebo ji teprve budete číst? Budu ráda když se o svůj názor podělíte v komentářích :)

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

0 comments