Čtenářská výzva 2019

Tak po dlouhých týdnech a měsících jsem tu zpět. Konečně jsem se dokopala do toho napsat nějaký ten článek. Letos jsem se rozhodla, že se pokusím splnit letošní čtenářskou výzvu, kterou vytváří web Databáze knih ( čtenářská výzva ). Jejichž témata už jsou známá na webu, ale moc lidí o nich neví a jelikož jsem si letos dala závazek více číst. Tady je přehled témat pro letošní rok:


Já osobně už mám dost hodně knížek vybraných, které chci do této výzvy si dát a určitě sem budu postupně přidávat recenze daných knížek.

tady je můj seznam knih:


Tak co už víte jaké knihy sem zařadíte? Já již skoro všechny mám a převážně jsem čerpala inspiraci tady ZDE, kde jsi můžete zadat číslo tématu a buďto hledat v žebříčku knih nebo v diskuzi. Můžete tam načerpat inspiraci, ale také pomoc ostatním. 


Plníte tuto výzvu nebo máte nějakou svou vlastní či to jde úplně mimo Vás?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

0 comments