Čtenářská výzva: Liane Moriarty - Sedmilhářky


Tuto knihu jsem dostala k Vánocům, ale dostala jsem se k ní až asi před týdnem. Věděla jsem, že existuje seriál na který se chci také podívat, chci vědět jaký je rozdíl oproti knížce a jestli jsou mé představy alespoň trochu reálné. 

Trvalo mi pár kapitol než jsem se do té knihy začetla, občas jsem se ztrácela i v postavách. Je to příběh tří žen žijících na ostrově Pirriwee. Čekala jsem sex, nevěru takové ty typické "ženské" problémy, ale vše se točí okolo jednoho docela děsivého a závažného tématu - to se dozvíte v knížce.Nechám Vás napínat, jediné co Vám prozradím je, že jde o násilí. Také jsou tu pubertální výlevy Abigaile, která začne na internetu prodávat své panenství. Ale nebojte se o lásku zde v knize půjde také. Kniha by se dala rozdělit na 3 části - na seznámení s osudy hlavních postav a období před osudným kvízovým večerem ( což je událost kterou chystají rodiče jejichž děti navštěvují místní školu. Když se tímto prokousáte, bude se Vám kniha číst jedním dechem. Já sem se potom už ani v postavách neztrácela. Samotný večer je popsán velmi svižně a tak těch pár stránek potom přelouskáte během chvilky. Každou kapitolu také doplňuje komentář od různých postav k danému večer a Vy postupně zjišťujete vlastně co se ten večer stalo. Mě osobně se líbilo na knížce to že měla docela krátké kapitoly a tak se to docela rychle četlo.

A chcete vědět srovnání se seriálem?
Seriál jsem shlédla ihned co jsem tu knihu dočetla a musím uznat, že některé věci či postavy byli oproti mě představě jiné. Některé díly seriály se mi zdály až moc nudné a některé zase až moc přehnané. Ale myslím, že je pár věcí které se mi v knížce líbili více, ale že je seriál docela povedený. Znova tedy bych se už na něj nepodívala, ale záleží na úhlu pohledu.

Četli jste Sedmilhářky nebo jste viděli seriál? Líbila se Vám nebo ji teprve budete číst? Budu ráda když se o svůj názor podělíte v komentářích :)

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

1 comments

  1. Já jsem zatím viděla jen první sérii Sedmilhářek, ale chystám se teď na tu druhou :)) Upřímně se mi seriál celkem dost líbil a ráda bych ho porovnala s knížkou, tak jen doufám, že se brzy dostanu k jejímu přečtení :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat