Mé oblíbené blogy a youtube kanály #1



Většinou články, které vidím ve větším množství ať už na blozích nebo na youtube, ale naopak ráda sleduji články či videa o různých blozích či různých youtube kanálech, které rádi sleduji jiní lidé než já. 

Přiznám se, že blogy sleduji oproti třeba videím na youtube daleko méně než dříve. Momentálně sleduji blogy jen pár holek, které už sleduji řadu let. Budou tu především české a slovenské blogerky či youtuberky. Těch zahraničních sleduji hodně málo. Většinu z nich sleduji pravidelně, takže kouknu na každé jejich video či článek, ale budou zde i holky, které nesleduji pravidelně, ale jen určitý typ videí či článků, které mám ráda. 

Pokud se jedná o mě jako čtenáře či sledovatele, většinou když začnu ať už nějaký blog nebo youtube kanál sledovat, jsem mu věrná. A jak jsem někde na jednou blogu četla souhlasím s tím názorem, že i když někoho sleduješ pravidelně nemusíš souhlasit s tím jak se daná osoba prezentuje či souhlasit se vším co daná osoba buď prezentuje nebo říká. Myslím si, že každý čtenář či sledovatel nemusí s tím koho sleduje či odebírá 100% souhlasit, každý můžeme mít na jisté věci odlišný názor. Chtěla bych tím říct, že mě baví s nimi trávit část volného času a některé obdivuji, či se stali mojí velkou inspirací, ale že bych musela mít od nich celý merch nebo vědět všechno co dělají, tak na to už jsem stará :D

BLOG, YOUTUBE


⋕1 A CUP OF STYLE ( BLOGYOUTUBE ) 

Jeden z mých oblíbených a řekla bych, že nejoblíbenější a taky nejstarších blogů, které sleduji. Lucku s Nikol sleduji už roky na blogu a když začali mít svůj youtube kanál začala jsem sledovat i tam. Pravidelně si každý rok kupuji jejich diáře, mám od nich jejich knížku ( zde ) a vak na záda. Holky jsou plné inspirace, které předávají a myslím, že nejen mě motivují k některým věcem. Pro někoho jsou jak se někde slyšela nudné, nevýrazné ale já si tohle nemyslím. Já na nich mám ráda to jak na mě působí a působili na videích, tak jsou takové i ve skutečnosti, že ze sebe nedělají bůh ví co, což u jistých lidí, kteří se prezentují na internetu ten pocit mám. Jsou to prostě normální holky na kterých je vidět, že je jejich práce baví. 

⋕2 MARUSKAVEG ( BLOGYOUTUBE ) 

Maruška je mladá maminka, youtuberka a veganka, kterou velice ráda sleduji. Vlastně když jsem na ni narazila byla to tenkrát úplná náhoda. Ačkoliv veganka nejsem, její hlas a projev mě zaujal a také některé její recepty moc ráda vařím a to jsem doma všichni masožravci :D. Vždycky se těším na každý její vlog, který pravidelně sleduji. 

⋕3 TEREZA IN OSLO ( BLOG )


Spolu s blogem holek z A cup of style je asi jedním z nejstarších a hlavně pravidelným blogem, který sleduji. Terky blog sleduji už pár let a už řadu let mám ráda její styl psaní. Poté jsem ji začala sledovat na instagramu, koupila její knížku Šlehačková oblaka ( recenze zde ), která se mi hrozně líbila a dokopala mě k tomu splnit si nějaké sny, začít si užívat každého dne stráveného na tomhle světě. Když začala pravidelně nahrávat i podcasty, měla jsem radost a vlastně i díky jsem objevila kouzlo podcastů. Ačkoliv jsem jí osobně nikdy nepotkala, působí na mě stejně mile a přátelsky jako Lucka s Nikčou.

⋕4 Natálie Kotková (BLOGYOUTUBE )
Natálku mám velmi ráda. Tenkrát jsem na ni narazila, když objevila ve výběrech bylo to v období kdy byla v miss. Vlastně od té doby sleduji převážně její youtube kanál a instagram a občas kouknu na nějaké travel články na jejím blogu. Ačkoliv je veřejně známá na mě vždy působila jako milá holka, která si jde za svými sny. Miluji její travel videa protože dokáže ukázat to nejlepší z dané oblasti. Pro mnohé z nás je velikou motivací a inspirací.

⋕5 MOJE BAREVNÁ KUCHYNĚ ( BLOGYOUTUBE )


Její autorkou, daného blogu i youtube kanálu je Evička, mamka holek z A cup of style, vlastně i díky nim jsem na ni tenkrát narazila nejdříve na její blogu, poté jsem začala sledovat i její youtube kanál. Několikrát už jsem vařila či pekla podle jejich receptů. Ve videích je stejně milá a příjemná jako její holky. Momentálně brzy jí a Markét Gajdošové bude vycházet kuchařka na kterou se těším a jakmile vyjde objednám si ji ať mám zase nějaké recepty pro inspiraci. 

⋕6 MY COOKING DIARY ( BLOG )


Moje oblíbená Kačí. Tuto nastávající maminku, foodblogerku a knížku kuchařku My cooking diary ⋕měsícsKačí. Ji osobně nesleduji zase tak dlouho, ale její recepty zbožňuju a tu kuchařku využívám prakticky pořád ( momentálně jí má už půl roku v pronájmu má sestra :D ). Časem jsem ji začala sledovat i na jejím instagramu. Její názory a projev mám nejradši. Je prostě svá stejně jako holky z A cup of Style nebo i Terka z TerezaInOslo apod. a proto mám tyto blogerky nejradši. 

⋕7 Smooth a cooking ( BLOG )


Její autorkou je Kateřina Kuranová maminka malého Tobínka, foodblogerka a autorka knížky České smoothie. Káťu mám ráda už z doby kdy ještě točila na youtube videa. Tenkrát jsem ji sledovala jen na youtube, ale po čase jsem přešla spíše na její blog. Je tam spousta inspirace na jedlé dárky k vánocům, některé dávám pravidelně svým nejbližším a vždy jsem se setkala s kladným ohlasem. Poté tam má spoustu receptů, takže pro mě to vždycky byla inspirace na to co občas doma uvařit nebo upéct. Po čase jsem ji začala sledovat i na instagramu. 

⋕8 Katka *My Irish Life* ( YOUTUBE )

Kačku a její rodinu sleduji pár měsíců a narazila jsem tenkrát na ni na youtube úplnou náhodou, když se mi objevila ve výběrech. Od té doby na ni koukám pravidelně na každý její vlog a sleduji její život v Irsku. Líbí se mi její autentičnost a hlavně že ukazuje jak vypadá normální život v Irsku. Líbí se mi také to, že v každém vlogu načne nějaké téma, které mě ve spoustě případech zaujalo a mám i stejný názor ačkoliv sama děti třeba ještě nemám.

⋕9 LEA ( YOUTUBE ) 

Její autorkou je mladá slečna, která jsi jde za svým snem. To se mi na ní líbí. Líbí se mi a to asi máme společné, že i na to kolik jak jí tak mě je máme ráda Disney pohádky, Violettu, Soy Lunu apod. Mě osobně naučila v posledních pár měsících věřit v samu sebe, mít se ráda takovou jaká jsem a jít si za svými sny, které už pár let si chci. Myslím si, že ona je jedna z těch youtuberek, které se  snaží jiným lidem předávat to, že mají věřit v samu sebe a jít si za svými sny. 

⋕10 Hanneton Monde ( YOUTUBE )

Anetka je moc milá mladá holčina, kterou na youtube sleduji už z doby kdy byla na Erasmu na Maltě. Od té doby sleduji její vlogy z běžného dne, sekáčové úlovky nebo i obyčejné hauly. Je to člověk, který je neuvěřitelně milý nebo alespoň tak na mě působí stejně třeba jako Lucka s Nikol.

⋕11 Aprés-chic ( BLOGYOUTUBE )


Její autorkou je moje oblíbená Valča, kterou pravidelně sleduji hlavně na youtube, ne pravidelně sleduji její blog a stejně pravidelně jako její videa ráda poslouchám její podcasty. Miluju její humor, který je vážně ojedinělý. Je to jedna z mála holek blogerek a youtuberek, které mě motivují a inspirují k věcem, ke kterým sem se dokopávala hodně dlouho. 

⋕12 Lucy Pug ( YOUTUBE ) 



Lucka je jedna ze 2 mých nejoblíbenějších slovenských youtuberek, které sleduji pravidelně. Začala jsem ji sledovat, když jsem viděla jednou před pár lety video s jejím přítelem známým slovenských youtuberem Gogem a potom jsem ji začala sledovat. Nevynechám ani jedno její video a mám ráda jak její inspirativní video, challenge tak videa s Paťkou. Viděla jsem, že ji i spousta lidí nemá ráda já po osobním setkání tenkrát na utuberingu ji mám právě ještě víc ráda protože jak na mě ve videích působí, působila na mě i takhle v reálu. Jde vidět, že její práce ji baví.

⋕13 Marketa Frank ( YOUTUBEBLOG )


Moje milovaná a velmi oblíbená Markétka. Narazila jsem na ní náhodou a od té doby sleduji každé její video. Mám ráda hlavně její vlogy, co jsem dnes jedna nebo i jiná povídací motivační videa. Dává mi hlavně inspirací na recepty ačkoliv vegansky nejím tak občas mít něco jiného k jídlo neuškodí. Její blog naopak sleduji jen občas, když mám čas.

⋕14 Patra Bene ( YOUTUBE )

Paťka je mojí nejoblíbenější slovenskou youtuberkou. Tu sleduji už pár let a vlastně jsem na ní tenkrát narazila díky jinému youtuberovi. Neříkám že každé její video sleduji, ale většinu z jejích videí jsem viděla. Je to člověk, kterého obdivuji a je pro mě inspirací toho, že ji práce baví i když to je někdy těžké. 

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

0 comments