Moje oblíbené podcasty #1

V poslední době jako by se s podcasty roztrhl pytel. Nevím jak moc každý z Vás posloucháte či sledujete podcasty nebo či jste se s nimi vůbec setkali. Jsou to především rozhovory nebo interview, které se dají poslouchat na různých platformách ( například spotify či soundclound ). V Čechách jich moc není ale postupně se i to i u nás rozšiřuje. 

Skvělé je na nich to, že při nich nemusíte sedět na zadku jako třeba při sledování videí na youtube. Můžete naopak při nich dělat vaše každodenní činnosti ( uklízení, cvičení, vaření či je poslouchat v práci ). 

Dneska se s Vámi chci podělit jak to bylo semnou a s podcasty a také jsou mé nejoblíbenější. ( převážně ty české ). 

Spoustu let jsem nevěděla, že existují až moje oblíbená blogerka ( terezainoslo ), kterou sleduji už mnoho let vydala první svůj podcast a já tak nějak díky ní přišla na chuť podcastům, nejdříve těm pár českým a pak i nějakým zahraničním ( i když sotva umím anglicky :D ). 

Díky některým podcastům, jsem si začala víc i vážit života a dělat věci, které mě dělají šťastnější.

A jaké jsou ty, které mi nejvíce přirostly k srdci?




⋕1  V oblacích


Můj úplně první podcast, který jsem začala poslouchat. Její autorkou je Tereza Salte maminka, blogerka, podnikatelka a autorka knihy Šlehačková oblaka. 

Já Terku sleduji už pár let na jejím blogu, její knížku jsem přečetla jedním dechem. Tento podcast Vás ještě více vtáhne do jejího života než knížka a hlavně Vám sundá růžové brýle o dokonalých představách života, které denně vidíte na sociálních sítích. Nic není tak růžové, jak to na první pohled vypadá. Má strašně příjemný hlas a já většinou ji poslouchám buď před spaním nebo když mi není do smíchu.

mé oblíbené epizody: 

⋕2 The coffee - chic podcast


Autorku těchto podcastu Valentýnu jsem jednou narazila na Youtube a od té doby jsem ji tam začala pravidelně sledovat a poté co začala dělat také podcasty, jsou to ty jedny z mých oblíbených. Její energie co do svého blogu, youtube, instagramu a i podcastu dává je pro mě inspirující. Líbí se mi i to, že tam má různá témata od motivace až po zamyšlení se na různá témata. Ona vlastně byla tou, která mě inspirovala k tomu, že bych si měla začít nějaké své sny plnit a ne sedět a brečet. 

mé oblíbené epizody: 

tady mám pár těch, které sleduji krátce, ale i za tu dobu jsem si je moc oblíbila:

⋕3 Čas kávičky


Její autorkou je Verča Emča na kterou jsem vlastně narazila díky podcastu od Valčy a slyšela jsem její jeden podcast a musela jsem hned slyšet další. Má nejen příjemný hlas na poslouchání, ale je mi sympatický i její smysl pro humor. V podcastech se věnuje nejen stravování, ale i motivací v různých oblastech života.

⋕4 Teaden by S.


Její autorkou je blogerka Sandra na kterou jsem také narazila díky Valče a to když zveřejnila článek o svých oblíbených podcastech ( zde ) a tak nějak jsem začala poslouchat všechny její podcasty. Je především pro líné lidi ( jako jsem třeba já ) a jsou líní číst novinky, které se dějou v celém světě. V pár minutách se dozvíte novinky z oblasti politiky, sociálních sítí, podnikání apod. 

⋕5 For Better Me


Její autorkou je blogerka Anička ( zde ) na kterou jsem narazila vlastně díky videu její kamarádky a spolubydlící Fínce, kterou sleduji jak na youtube tak na instagramu už pár let. Líbí se mi hodně to, že je autentická hlavně někoho kdo mluví upřímně a hlavně skromně o svém životě a hlavně nevynechává jak plusy tak mínusy. 

⋕6 Kateřina Rezková

Její autorkou je Kateřina Rezková neboli Kate autorka knížek Sama sobě majákem, Pocitáty. Dříve točila i na youtube. Už tenkrát jsem měla ráda její humor, který je ojedinělý. Když jsem slyšela první podcast dost jsem se zasmála a taky jsem se hodně našla a zapřemýšlela nad tím jestli v některým věcech co říkala to není pravda. Těšila jsem na další díly, které byli zase super.

⋕7 David Vaníček


Jejím autorem je bývalý novinář a televizní reportér, dnes na volné noze jako mediální lektor, influencer a youtuber. Mnozí z nás ho především známe z kanálu Dva tátové, kde sdílejí svůj příběh veřejně, aby zbořili tabu o duhových rodinách a rodičích. Podcast bude hlavně především o tom, co se mu honí v hlavě. Jejich instagram i youtube mám ráda a ráda je sleduju. Když jsem uviděla že vydali svůj první podcast šla jsem si ho poslechnout. Docela mě šokoval jeho příběh a zároveň si myslím že o takovýhle věcech by se mělo více mluvit. 

⋕8 Tlučhořovi


Nekonečný improvizovaný sitcom od Českého rozhlasu s Oldřichem Kaisrem a Jiřím Lábusem. Tuto známou dvojku mám velice ráda a když jsem narazila na tenhle podcast od Českého rozhlasu začala jsem ho poslouchat a dost jsem se bavila. Miluju jejich humor. Hodně lidí jejich humor nemá rádo, ale já jejich humor zbožňuju a když mi není nejlépe pustím si ho.

⋕9 - Mikrovlnky


Podcast týdenních zpráv toho nejlepších ze zpráv Rádia Wawe podle Ivany Veselkové a Zuzany Fuksové. Zprávy, které nezpůsobí žádnou informační tsunami, ale příjemně rozčeří hladinu vašeho všedního dne. Jejich podcast mě zaujal především jejich humorem jak říkají týdenní zprávy. 

⋕10 Kdepa copa


Jejím autorkou je Markétka Vaňourková, kterou hodně z nás zná především z jejich youtubového kanálu. Vůbec jsem netušila, že je nahrává. Je to holka z Plzně, která si chce prostě čas od času popovídat a tak nějak doufá, že jí někdo bude poslouchat :). Její hlas je velice příjemný ve sluchátkách a hlavně je to dost některé věci k pobavení.

⋕11 jauuu, PS: to bolelo



Posledním mým podcastem je slovenský podcast na který jsem narazila taky teprve nedávno. Jejími autorkami je Evelyn a Péťa Polnišová. Jejich podcast bude o vztazích, paralelních vztazích, krizích ve vztahu a rozchodech. Jednoduše řečeno o frakturách srdce. Když jsem slyšela jejich první podcast slyšela jsem ho hned jsem věděla že jejich humor a ten můj je na stejné vlně.

⋕12 Kalyn's Coffee talk


Jediný zahraniční podcast, který poslouchám. Její autorkou je Kalyn Nicholson kanadská lifestyle youtuberka, kterou díky mé nejlepší kamarádce sleduji už pár let. Až před nedávnem jsem zjistila že nahrává i podcasty. Oceňuji její super schopnost projevu, kterou já nemám a nevím jestli někdy budu. Podcasty se týkají hlavně osobního rozvoje. Ačkoliv skoro vůbec nemluvím anglicky tak tenhle podcast mě neskutečně baví a dodává i velikou míru inspirace a hlavně když mi není do smíchu pomůže mi.

Jaké jsou vaše oblíbené podcasty? Budu ráda když se o ně podělíte v komentáři.

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

0 comments