Birthday víkend

Až teprve po týdnu jsem se dostala k napsání článku o mých narozeninách a oslavě, která se nakonec stala výjimečná. ♥

V posledních 5 letech žiji jen o víkendech, kdy můžu trochu uniknout z té reality, odpočinout si, vydechnout od pracovního procesu. Tento víkend jsem plánovala dlouho už od listopadových narozenin mé nejlepší kamarádky.

Jsem odchovaná na pohádkách, ale i Disney Chanelu, který jsme sice doma neměli ale chodila jsem ke kamarádce, kteří měli kabelovku :D Vždycky jsem toužila po narozeninový oslavě plnou fóliových balonků, barevných muffinů, hlasité hudby a plno lidí, kteří by křičeli moje jméno. :D 

Upřímně bych ani teď o takovouhle oslavu nestála. Čím je člověk starší, tím se jeho hodnoty mění. Přátelé se mu z dob dětství změnili a ne všichni "kamarádi" v pravým slova smyslu jsou opravdu kamarádi. Každý rok jsem si říkala, že udělám nejlépe když si sednu s nejbližší rodinou a posedíme. Letos na podzim se ve mně jak bych řekla něco zvrtlo. 

A začátkem prosince jsem začala plánovat. Kde to udělám? Koho pozvu? Pro mě to byla spíš otázka toho pozvat pár svých nejbližších kamarádů a jít si sednout někam a náležitě oslavit mé 29. narozeniny. 

Datum jsem vymyslela až po novém roce. Všem, který jsem chtěla pozvat jsem poslala mnou vytvořenou pozvánku na které jsem pracovala dlouho a bylo to. Už jsem jen vyčkávala do osudového týdne. I když se postupně řada pozvaných odhlašovala, věřila jsem že prostě ti nejlepší přijdou a tak se i stalo. I když jsem si zanadávala pěkně, ale pro mě osobně to byla 1. nejlepší oslava vůbec s kamarády a lidmi, které mám ráda. ♥



Tím, že jsem měla narozeniny v pátek, tak jsem oslavu pořádala v sobotu vzhledem k rodinné oslavě, ale i lidem kteří chodí v sobotu do práce. Neskutečně jsem vděčná za dárky, které jsem dostala, protože některé byli pro mě velikánským překvapením.



Děkuji za ty nejkrásnější narozeniny.

Vaše Epilepsyylife  

You Might Also Like

0 comments