J. Moyess - Než jsem tě poznala

Výsledek obrázku pro než jsem tě poznala blogspot

Teď budu postupně přidávat články s recenzí na knížky do čtenářské výzvy ještě za minulý rok.

Tahle knížka už mi doma leží pomalu 4 roky skoro. Odhodlávala jsem se do ní pustit tolikrát, že vždycky jsem ji začala číst a pak ji po pár stránkách odložila, upřímně mě ze začátku nebavila a říkala jsem si jestli ji vůbec číst mám, když jsem viděla dřív film u kterého jsem brečela jak želva. A loni někdy na podzim jsem si řekla dám to přečtu jí prostě. I když mezitím jsem přečetla dost i jiným knížek, ale po dočtení předešlé knížky jsem se do toho pustila a za skoro měsíc jsem přečetla zbytek knížky. 

Ačkoliv jsem jedna z těch která se ze začátku knížky nudila, jelikož když jsem viděla film, věděla jsem jak to skončí a dopadne a proto jsem spoustu věcí i porovnávala s filmem a jsou věci, které se mi v knížce líbili více než ve filmu. Kniha je především pro lidi, kteří mají rádi romantické příběhy. Příběh je o lásce, která slepuje rozbité životy obou hlavních hrdinů. Také léčí jejich duši a jejich láska pomáhá jistým způsobem oběma, ale také jim ale i čtenáři otevře oči. Příběh je také o zármutku a strachu ze ztráty někoho nebo něčeho co nám osud vykreslí. Kniha se zabývá, ale i respektováním druhých lidí a jejich přání. Nejen, že by člověk měl respektovat ostatní, ale jistým způsobem by měl také respektovat sebe a netlačit se  někam nebo někomu nutit své názory. 

Samosebou je kniha smutná, příběh mladého člověka, který po nehodě skončí ochrnutý, nemůže být nijak radostný. Lou příběh oživila svými vtipy a svou roztomilostí a Will zase svým charizmem.

Nejen, že příběh je tak silný ve filmu, tak v knížce byl pro mě osobně ještě silnější, že byli slzy a hodně slz. Mě osobně se film i knížka dotkli hodně, jelikož vím co je to ztratit člověka, kterého milujete a záleží Vám na něm. Každému z nás tato knížka přinese něco jiného, mě připomněla vzpomínka, která jsem chtěla ze svého života vytratit, ale uvědomila jsem si, že spousta z nich z naší mysli vytratit nejde prostě, že tam prostě budou až do konce života. 

Člověk si až potom uvědomí, jak vlastně skvělý život má. 

Četl jste někdo Než jsem tě poznala a jaké z toho máte dojmy?

Vaše Epilepsyylife 

You Might Also Like

0 comments