B. A. Paris - Přiveď mě zpátky


Další knížka do mé čtenářské výzvy přečtena.

Tuto knížku už pár měsíců máme doma, přesně nevím jak dlouho, ale když jsem si dávala knížky do mé čtenářské výzvy, zaujala mě svoji obálkou, ale i anotací. 

Četla se velmi rychle, jelikož mě krátké kapitoly. A na to, že to byla moje první knížka od této autorky, tak se mi to velice hodně líbilo. Líbil sem styl vyprávění jakým to autorka píše a jak celý příběh plynul. Viděli jsme i něco z málo z minulosti a taky něco málo z té " druhé strany". Nechtěla bych spoilerovat něco z děje, ale líbil se mi nápad z matrijoškami. Přišlo mi to hodně originální. Moc se mi také líbili vztahy mezi postavami. 

Upřímně jsem čekala jiný konec a tak jsem byla doslova překvapená jak to celé skončilo, ale za mě to byla velice zajímavá knížka. Za sebe určitě doporučuji si ji přečíst 100%.

Četl jste někdo Přiveď mě zpátky a jaké z toho máte dojmy?

Vaše Epilepsyylife 

You Might Also Like

0 comments