Filmy a seriály #1 Oblíbené filmy a seriály

Nějaké typ článků o filmech a seriálech mě napadl až když jsem projížděla blog Domči a viděla určitý koncept článků. Napadl mě koncept článků, který budu přidávat každý měsíc na filmy a seriály, které jsem za daný měsíc viděla a zaujali mě. Pro začátek tu mám mé oblíbené filmy a seriály.


Harry Potter

Image result for série harry potter film

Prostě tohle je klasika. A pro mě taky moje dětství i dospívání. Upřímně si ho pouštím dost často a hlavně ve dnech kdy mi není dobře. Myslím, že Harryho Pottera nemusím představovat jelikož ho známe všichni. Myslím, že každý o něm ví nebo ho minimálně zbožňoval jako já :D. Ty kouzla, fantastická zvířata, láska, přátelství. U mě je to ještě přidané tím, že jsem kdysi četla všechny knížky. 

Deník princezny

Image result for deník princezny 1,2

Tak trochu film mého dospívání a taky jeden z těch mých oblíbených, který miluji ještě teď a to už mi bude skoro 30. :D Je to spíš taková "slaďárna" jak by řekl můj táta ale pro čas kdy nemusíš na nic myslet a přemýšlet je to fajn. 

Láska nebeská


Pro mě je tenhle film vánoční klasika. Film proplétající osudy většího mnoštví hrdinů může působit chaoticky, ale myslím že většině diváků se právě proto tento film stal klasikou každých vánoc. Nechybí zde láska, rodina, trable, zklamání a především humor. 

Grinch 

Nemáte rádi Vánoce a někteří Vám říkají, že jste Grinch ? A vy nemáte tušení proč ? Právě proto si pusťte tento film. Příběh o tom jak jeden zelený mužík se snaží zkazit Vánoce, asi nebude šálek pro každého. Já tenhle film miluju už od dětství kdy jsem tenkrát byla na něm v kině a pamatuji si to do teď a tenhle film stejně s Láskou nebeskou a Pelíškama pro mě neodmyslitelně patří mezi mé vánoční klasiky.

Pán prstenů


Moje další série filmů, které mám ráda a v budoucnosti si plánuji přečíst i knížky právě. Je to stejně jako s HP všichni tuto sérii znají. Někteří ji zbožňují jako já a někteří oni jen vědí. Mým snem je pořád se podívat na Nový Zéland. Tu přírodu tam bych chtěla vidět na živo. 


Toto bych řekla, že jsou asi ty mé nejoblíbenější filmy, které bych mohla vidět 100x a stejně mě neomrzí. 

Gilmorova děvčata

Upřímně bych chtěla vidět člověka, který tento seriál nezná nebo by alespoň o něm neslyšel. Pro mě je to moje dětství a dospívání a když po letech opět se vrátil na televizní obrazovky rozdělili se diváci na dvě skupiny buď ten seriál milují ( jako já ) nebo ho nenávidí. Já s tímto seriálem vyrůstala, časem jsem se naučila píti kávu, stejně tak mi tento seriál přinesl to, že i ti největší zmetci dokáží mít city. Stejně tak mě i tento seriál dokázal především Lorelai a Sukie, že když něco chci dá se toho dosáhnout. Vlastně i to mi přinesl, že někteří kluci až přehnaně hodný za občas fakt nestojí. Tohle jsem vždy seriálu Rory zavíděla, že s Lorelai mají přátelský či kamarádský vztah ( což třeba já se svoji mamkou nemám ). Pro mě prostě Gilmorky vždycky byli a budou asi mojí největší srdeční záležitostí.

Glee


Tento seriál jsou stejně jako Gilmorova děvčata srdeční záležitost, teda alespoň pro mě. Můžu to vidět 100x a přeci mě to neomrzí jsou řady které se mi líbí více a některé díly u nich brečím znova a znova když dané písničky vidím nebo slyším znovu a znovu. Člověk si vzpomene na minulost, která ho pojí s tímto seriálem. Říkám i když bláhově jestli člověk zažije to co některé postavy v seriálu.

A jaké jsou Vaše oblíbené filmy a seriály?
A jaké seriály či filmy byste mi doporučily Vy?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

2 comments

  1. Moc děkuju za zmínku! ♥
    Já jsem možná jedna z mála, které Harry Potter nic moc neříká. Myslím, že jsem nakonec viděla všechny filmy, úplně mě to neoslovilo :) Pořád si říkám, že HP dám ještě šanci a pustím si všechny filmy z této série, ale moc se mi do toho nechce ;) Gilmorova děvčata patří i do mého dospívání, vždycky jsem ten seriál milovala :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Není za co !♥
    Upřímně jelikož jsem četla všechny knížky tak jsem potom přesedlala na filmy, některé díly jsou lepší v knížce jiné díly se mi naopak líbili více ve filmu. To já taky, stejně tak jako Gilmorova děvčata mám ráda i seriál Glee :)

    OdpovědětVymazat