Těstoviny se žampiony, špenátem, cizrnou a tuňákem


Tímto receptem jsem se nechala inspirovat od mojí milovaný Valči, kterou ráda sleduji.

suroviny:
těstoviny, žampiony, špenát, tuňák, cizrna, cibule, česnek, smetana na vaření, sůl a kari koření

Nejprve jsem na olivovém oleji osmahla cibuli a česnek. Poté jsem přidala žampiony a opekla. Po opečení jsem přidala trochu špenátu, až se smrsknul :D přidala jsem tuňák a po chvilce i cizrnu. Okořenila jsem to a nechala jsem to dusit a až jsem si myslela že už to je opečené vše dohromady zalila jsem to smetanou na vaření a opět nechala dusit. Mezitím jsem si uvařila těstoviny dle návodu a promíchala s omáčkou. 

Doufám, že Vám bude chutnat.
Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

4 comments

  1. Přesně takovéto recepty mám ráda a sama je vařím :) Jen místo tuňáka bych si tam dala třeba tofu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Já upřímně já vlastně nikdy tofu neměla ani, pořád si říkám že to zkusím, ale pořád váhám v tomhle :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ježiši mňam, miluji těstoviny a tuňák i česnek a ten recept vypadá výborně, někdy vyzkouším. :)

    https://be-fiteat.blogspot.com

    OdpovědětVymazat