Čtenářská výzva 2020

Tak a je to tu zase. Další čtenářská výzva pro tento rok. I když tu minulou s ní jsem se přehoupla až do tohohle roku. Čtení je pro mě spíš volnočasovou aktivitou převážně o víkendech, jelikož přes týden chodím do práce. Tady je přehled pro rok 2020:


Jako u minulé výzvy jsem budu postupně dávat recenze na přečtené knížky a jelikož už některé z uvedených knih přečtené mám dám sem akorát odkaz.

Tady je můj seznam:

Tak co už víte jaké knihy sem zařadíte? Já již skoro všechny mám a převážně jsem čerpala inspiraci tady ZDE, kde jsi můžete zadat číslo tématu a buďto hledat v žebříčku knih nebo v diskuzi. Můžete tam načerpat inspiraci, ale také pomoc ostatním. 


Plníte tuto výzvu nebo máte nějakou svou vlastní či to jde úplně mimo Vás?


Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

4 comments

  1. Čtenářské výzvy jsou úplně mimo mě - nebavilo by mě hledat a číst nějakou knížku jen proto, aby mi seděla do tématu :) Ale věřím, že se člověk díky podobným výzvám může dostat ke knihám, které by si jinak nepřečetl :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Mě to baví, jelikož si do nich vybírám knížky, které si chci i dlouhodobě přečíst nebo které jsem nikdy nečetla a zajímají mně.

    Teď na to mám čas právě a hlavně je to upřímně pro mě momentálně nejlepší odreagování se.

    OdpovědětVymazat
  3. Také musím napsat, že čtenářské výzvy jsou mimo mě. Nikdy mě nebavilo cist. 🙂 Ale je fajn, že se při tom dokážeš odreagovat. To je teď hodně potřeba. 📸

    OdpovědětVymazat
  4. Každý to tak nemá. Je fakt, že období na základní a střední škole mě také nebavilo a měla jsem nechuť ke čtení. To až postupem času mě začalo bavit číst a našla jsem v tom odreagování se.

    OdpovědětVymazat