Volání divočiny


Popis:
Volání divočiny vypráví příběh Bucka, psa hýčkaného svým pánem a jeho rodinou. Jeho živost se však rázem změní ve chvíli, kdy je ze svého domova v prosluněné Kalifornii unesen obchodníky se psy, kteří jej prodají do mrazivé divočiny kanadského Yukonu během vrcholící zlaté horečky na Klondiku. Zde je se svými novými pány nucen ve psím spřežení tahat hlubokým sněhem těžké sáně. Díky své nezlomné vůli dokáže Buck v těchto drsných podmínkách přežít. Naštěstí se mu nakonec podaří uniknou a najít nového přítele, samotářského dobrodruha Johna Thorntona ( Harrison Ford ). Po jeho boku zjistí, že díky svým přirozeným psím instinktům dokáže v nehostinné divočině nejen přežít, dokonce v tomto novém a svobodném životě nachází i zalíbení.

Můj názor:
Jelikož jsem měla od Vánoc od mamky ještě dvě poukázky do kina a tenhle film už z ukázky vypadal že bude hrozně fajn. Je to spíše dobrodružný film pro všechny ti co mají rádi jak Harrisona Forda, ale také pro psí milovníky. Upřímně se mi líbilo i to jak skvěle dokázali v hodně scénách digitálně udělat. Děj není nijak náročný, je to oddechovka, při které dokáže člověk fakt vypnout. Člověk si i při pár scénách i popláče a hlavně ke konci jsem dosti si poplakala. Také se mi líbila scény v horách s krásnou hudbou i když, někomu by se nemuselo líbit, ale to záleží na úhlu pohledu. Rozhodně tento film můžu 10 z 10 doporučit. 

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

1 comments