Moje aktuální sbírka vonných vosků

Dneska mám pro Vás článek o mé aktuální sbírce vonných vosků. Ani nevím jak jsem na tento článek přišla, ale koukla jsem se po mém pokoji a viděla sklenici ve které je skladuji a inspirace na článek byl jasný.



Začala jsem zpočátku pár vosky před asi 4 lety, teď už se má sbírka rozrostla a to nejen vosky od Yankee Candle, ale také vosky z Homedecoru. Už od dospívání jsem palič svíček jak tomu říkají moji rodiče a čím jsem starší tím to pálím více a více. 

Coconut splash


Vůni kokosu miluji. Ačkoliv u nás doma jsem jediná kdo ji má rád ať už je to sprchový gel, svíčka nebo cokoliv jiného. Dává mi to pocit mých starých věcí z dob dospívání. 

Lavender



Tuhle vůni taky mám ráda už spoustu let. Znám spoustu lidí, kteří ji právě naopak nemají rádi. Ve mě evokuje Francii - Provence, kam se chci jednou podívat. Provoní mi celý pokoj a potom se mi i s otevřeným oknem krásně v noci spí.

Red Raspberry


Moje milovaný maliny. Je miluju ať už v sušené či čerstvé podobě. A tohle mi přijde vhod hlavně v letním měsících a nebo v zimě kdy mi to připomene léto a naše čerstvé maliny na zahradě.

Jasmín


Tenhle vosk už mám doma dobrý dva roky a ještě na něj nepřišla řada, ale myslím že v blízké době se na něj dostane díky téhle době. Je to čistá vůně, která mi doufám vrátí trochu té čisté mysle, kterou teď potřebuji.

Vanilla


Vanilka, je pro mě něco s kterou mám spojené dětství, dospívání a spoustu jiných dalších vzpomínek. Vaření, pečení, první láska, tábor prostě mnohé a když jsem na ni narazila v homedecoru prostě jsem ji musela mít. 

Black Currant 


Tenhle vosk jsem si vybrala hlavně kvůli té vůni. Tahle vůně ve mě evokuje léto, které letos bude hodně jiné. 

Pak tu mám vosky, které ve mě evokují zimu či vánoce. 

Pomegranate


První balení jsem si koupila před více jak rokem a půl. Doteď mám ještě poslední tři kousky. Vydrží to snad věčnost a to pálím v zimě ostošest více jak v létě. Ačkoliv normálně granátové jablko nemusím, v téhle formě mě strašně moc voní. 

Apple a Cinnamon


Tahle vůně ve mě evokuje hlavně předvánoční čas strávený s rodinou. Před rokem a půl jsem to dávala mamce jako dárek k vánocům. Už tehdy jsem si říkala, že až budu mít možnost pořídím si ho taky. Voní hlavně po skořici a jablkách což miluji. 

Snowflake Cookie


Tuhle vůni jsem si pořídila po Vánocích, když jsem si k ní přivoněla vycítila jsem z ní vůní perníčků právě, který miluji. Každý z nás z ní cejtí něco jiného a já tohle.

Winter Glow


Poslední vosk ten jsem si pořídila taky znovu, jelikož už jsem ho jednou měla a v období vánoc a zimy, je to prostě čistý skvost. Čistá vůně prostě.

Pálíte radši svíčky nebo využíváte radši vonné vosky, které využijete víckrát?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

16 comments

  1. Já jsem milovnice vonných vosků :) Jakmile jsem dostala první, naprosto jsem tomu propadla :D Nejradši mám vosky právě od YC nebo od Heart and home :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jakmile jsem zkusila jeden od YC tak jsem jim propadla taky :D

      Vymazat
  2. Mám asi 3 vosky od YC a jeden obyčejný z tesca.. :) Musím říct, že chvíli jsem byla na tom závislá, ale poslední dobou je už vůbec nepálím. :) Možná to je i tím blížícím se teplem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já přes léto skoro vůbec nepálím spíš přes zimu a začátek jara :)

      Vymazat
  3. Tiež som milovnička kokosu, tak ta by sa aj mne páčila �� Tiež ma zaujala levanduľa a vanilka.
    Budem rada ak sa zastavíš aj na mojom blogu.
    Môj blog: www.lifeforjul.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůůů to je pěkný že je někdo stejný milovník kokosu jako já ♥

      Vymazat
  4. Miluju Yankee, neskutečně krásně voní 🌸

    OdpovědětVymazat
  5. Na pálenie voskov moc nie som, ale yanke candle má kvalitnú značku

    OdpovědětVymazat
  6. Vosky miluju, mám jich doma taky požehnaně :D.. A od yankee jsou nejlepší a ani nejsou moc drahé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D jo to já taky :D ani je nestačím pálit :D to máš pravdu :)

      Vymazat
  7. Také miluji všechny svíce a vosky, doma jich mám hrozně moc, téměř vše jen od Yankee, už jsem si říkala, že si nesmím nic kupovat, dokud něco nevypálím :D Hlavně tady v UK je to docela levné a člověk těžko odolává, ale aspoň vždycky všechny ostatní milovníky podaruju, když přijedu domů :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to máš pravdu, mě vozí kamarádka, která už řadu let bydlí v UK mi nějaké vždy přiveze, když jede do Čech. Jo to já si říkám pořád, že si nebudu další kupovat dokud nevypálím něco.

      Vymazat
  8. Od Yankee mám aj vosky aj sviečky a neviem si ich vynachváliť! 💕

    Viki z blogu BarsVee🌸 - BarsVee na Instagrame🌸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já svíčku měla zatím jen jednu a byla jsem spokojená :D♥

      Vymazat