Nákup na Candy Storu

Dnes tu mám pro Vás článek ohledně mého nákupu v Candy Storu. Vlastně mě k objednávce dokopala Pája u které jsem viděla a četla její článek ohledně jejího nákupu tam. Koukla jsem se jestli pořád mají dopravu za 1 Kč nad 399 Kč a mají a tak jsem sedla a objednala tyto věci.


Reese´s



To je taková moje menší závislost. Tyhle koláčky nebo sušenky s arašídovým máslem miluji už od první chvíle co jsem to poprvé ochutnala. Postupem času se z toho stala taková moje závislost. Jednou za čas si je koupím. 


MilkyWay pomazánka



Tohle je taky jedna z mých závislostí na který jsem přišla, když jsem byla v Anglii od té doby jsi to dost pravidelně kupuji. Můžu to jak samotné tak i že jsi to namažu na palačinky či lívance. 


Doritos - Tangy cheese


Tyto chipsy jsem poprvé taky ochutnala až v Anglii. Chutnali mi moc a proto minimálně jednou za rok si je koupím nebo někde objednám. Tento tvar mám všeobecně moc ráda.


Flipz milk chocolate/MilkyWay magic stars


Flipz jsem ochutnala když jsem poprvé navštívila Candy Store v Praze. Jsou to preclíky obalené v mléčné čokoládě. Je to slast na duši, teda alespoň pro mě. A hvězdičky MilkyWay jsou moje dětství. MilkyWay miluju už od dětství a teď se k tomu vracím.


Jelly Belly Bean Boozled / Nerds meloun - třešeň



Tyhle fazolky jsem ještě neochutnala, chci je vzít až budeme mít s kamarádkami deskový večer, který se odložil na neurčito vzhledem k situaci s koronavirem, ale také situaci, že obě kamarádky píšou diplomovou práci. Takže uvidíme. Nerds bonbony zbožňuji a tyhle mi z těch všech co jsem ochutnala chutnají nejvíce. Meloun dohromady s třešní je nejvíce slast na duši.


Voss Raspberry/MilkyWay nápoj/Fanta Fruit Punch



Voss vodu jsem měla jen jednom a chtěla jsem ochutnat jak chutnají tyhle s příchutí, ale jinak zvlášť mě to nezaujalo mám radši neochucené vody. MilkyWay nápoj jsem chtěla ochutnat už dávno ale nikdy a ještě na to nedošlo, ale myslím že zítra bude ten den kdy ho picnu. Fanta nápoj mám ráda ochutnala jsem už všechny možné příchutě a tahle mě asi kromě té klasické a té s ananasem chutnala nejvíce.


Hostess Twinkie/Mrs. Freshley's Pink  Snowballs



Ty světoznámé twinkie jsem měla poprvé v životě a chutnali mi, není to nic co bych si ale znova pořídila a to stejné platí i o těch růžových koulí, byla to zajímavá chuť, ale můj šálek to zrovna není.


Měli jste někdy něco z toho? A co by jste mi doporučili ochutnat příště?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

10 comments

  1. Jeeee, tak to je super, že jsem tě takhle inspirovala! :) Jen doufám, že mě za to nebudeš nenávidět :D :D Reeses jsou prostě láska, s tím souhlasím :) A na ty růžový koule mám názor úplně stejný, ochutnat ano, jíst často fakt ne :D

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebudu Reeses miluju už od doby kdy jsem začala pracovat v Praze a to je už 5 let :) Jo přesně :):D

      Vymazat
  2. mňaam Reeses som riadne dlho nemala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to já si ho kupuji minimálně jednou za měsíc v krámě :D

      Vymazat
  3. Tyjo, to by mě asi nenapadlo, objednat si nějaké pochoutky online. :D Ale zase je fakt, že spousta dobrot v normálním obchodu neseženeš. :D
    Reese's bych si asi dala. :D

    OdpovědětVymazat
  4. To jo, pár dobrot od Reeses v krámě najdeš ale je to malá část z toho co najdeš taky :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já se snažím poslední dobou sladkosti moc nejíst, takže tento článek byl pro mě tak trošku utrpením, mám chuť snad na všechno :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to já jsem trochu omezila sladkosti, ale jen málo :D pořád zápasím se sladkostmi abych je omezila ale nejde mi to :D

      Vymazat
  6. Stačila by mi tak tona reeses produktov a môj život by mal v karanténe zmysel :D
    Skvelý nákup!
    DIEVČA Z KAVIARNE

    OdpovědětVymazat