Z karantény #1

Na tenhle typ článků mě přivedla Pája, která má takovýhle typy článků a já si řekla, že bych taky možná mohla trochu přispět do vínka tím co dělám v době karantény. Odhodlávala jsem se dlouho k tomu něco takového napsat, spíš jsem si řekla, že to bude pro mě hezká vzpomínka plná fotek a to na občas se na čas zastavit. Svět se nám otočil vzhůru kolem dokola a zvykat si na všechna ta omezení a kompletně si tak překopat veškeré naše plány nikomu pozitivní myšlení nepřinese.

Já už jsem v karanténě měsíc a pár dní. Snažím se dodržovat všechny opatření, které jsou. Upřímně si nemyslím ani teď, když se začíná pomalu vše vracet k normálu, aby lidé brali tuto nemoc na lehkou váhu, i když i já sama jsem byla jedna z těch, kteří to brali spíš jako srandu. Ale časem jsem spíše měla respekt, hlavně vzhledem k věku mým rodičům, ale i prarodičům. Samozřejmě se snažím zachovat klidnou hlavu a využít tuto situaci k tomu, k věcem především na které nemám za normálních okolností tolik času. Na každé situaci se dá hledat spousty pozitivního a je to ideální doba přečíst si knížky, které vám leží dlouho v knihovně, podívat se na filmy, které chcete vidět už delší dobu, začít třeba cvičit, upéct nebo uvařit něco co vás už delší dobu láká a v neposlední řadě hlavně trávit dny s rodinou.


Jedno z míst, kde v poslední době trávím hodně času je naše zahrada. Je tu klid, nikoho tu nepotkáte a alespoň na chvilku jste venku.


Po nalíčení a nafocení fotek na článek.





Trávení času s rodinou mě nabíjí úplně ze všeho nejvíce.♥


Obarvila jsem si vlasy na tmavší barvu, když jsou kadeřnictví zavřená. 


Dočetla jsem knížku ( odkaz zde  )


Začala číst novou, na kterou brzo čekejte recenzi.




Opékání buřtů s mými nejbližšími ♥


Procházka v roušce a brýlemi kolem trati. Trochu si vyčistit hlavu je občas potřeby nemyslíte?

Nejlepší dort na světě podle Mišky.♥


Moje první objednávka z Aktinu. Brzo očekávejte na některé produkty recenzi.


Před vycházkou, protože občas je ta karanténa na houby, mě naopak karanténa dala to, že více chodím na procházky a už mám docela dost km.




Trochu té přírody u Labe, to je nejlepší místo na focení a na vyčištění hlavy.


Když je krásně a může se ven i když s rouškou, tak jsem toho využila. 


Podpora Českého červeného kříže, díky Rybičkám48, které mám jako skupinu ráda a tak jsem díky nim ho podpořila.



Procházka s mým milovaným synovcem. Užívám si když ho hlídám. ♥

Poslední dny většinou trávím venku na procházkách, cvičením či vozením malého broučka. 


Nedělní livestream skupiny Počátky, který mi zpříjemnil večer.


Po pondělním cvičícím výkonu následovala velká snídaně - brunch v podobě tvarohu s ovocem, nakonec jen jeden koláček z taťkovýho víkendového debužírování, džus, káva a mé léky na epilepsii.


Tak a jde se ven i s rouškou, nejlepší dobíjení energie.



Také jsem musela udělat pár selfíček u Labe jako vždycky :D


Foceníčko ke článku :D 


Teta hlídačka opět v plné energii :D ♥


Bez pořádné večeře a pití by to nebylo ono :P

Jak zvládáte karanténu Vy? Co zajímavého jste zatím podnikli?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

2 comments

  1. Ta tmavší barva vlasů ti moc sluší :) A synovec je kouzelný!

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé tak to děkuji :) je strašně moc kouzelný dobije mě vždycky tak jak to nikdo neumí :P

      Vymazat