Moje každodenní rutina

V dnešním článku si ukážeme moji každodenní rutinu ať už tu makeupovou nebo nemakeupovou. Denní úplně není, protože ne vždycky se maluji a to hlavně doma. Občas i do města jdu nenamalovaná, jelikož bydlím na malém městě neřeším občas malování. 



Jsou to především produkty, které používám dlouhodobě, některé třeba rok či dva, ale jiné používám už od dospívání.

Micelární voda Garnier


Micelárky od Garnier používám pár let, vždy jsem používala růžovou, ale poprvvé jsem vyzkoušela tuhle modrou, která určená na citlivou, smíšenou a mastnou pleť což takovou já mám. Upřímně jsem s ním daleko spokojenější než s tou růžovou. Odlíčí mi jak makeup tak ale i nečistoty, které mám na obličeji po celém dni v práci.


Ziaja pleťový krém


Za poslední 2 roky jsem vyzkoušela dost pleťových krémů. Některé z nich byla fajn, po jiných jsem se zase osypala jelikož byli moc parfemované a nakonec jsem se vrátila k tomu, který mi ze všech nejvíce vyhovoval. Nemá skoro žádnou parfemaci a na to kolik stojí si myslím že pro můj účel je dostačující. Už mám 3 balení a nemůžu si ho vynachválit.

Ziaja - oční krémy


Tyto oční krémy používám zhruba asi 1,5 měsíc, jelikož mám problémy s otoky pod očima a kruhy pod očima. Nepoužívám je denně, ale když mám kruhy pod očima tak je používám pak denně. Časem uvidíme jestli mi to pomohlo nebo ne.

Báze pod oči Essence


Jedna z věcí, kterou používám z dob mládí, tuhle bázi pod oči používám už řadu let a jsem s ní spokojená natolik, že ji nebudu měnit, jelikož za tu cenu a jak dlouho vydrží mi to stojí.

Teď něco co nepoužívám ve každodenní rutině, ale jednou za týden to použiji a to jsou přípravky a věci na vlasy, když jsi je žehlím. Samosebou je to žehlička na vlasy bez které by to nešlo. Tuhle od Phillips mám už pár let a už trochu dosluhuje ( Neznáte nějakou dobrou žehličku na vlasy za rozumnou cenu? ). Samosebou, že když jsi žehlím vlasy používám přípravek proti teplu abych si úplně nezničila vlasy, tenhle je od Elseve, ale budu ráda když mi nějaký další doporučíte i vy.


A to jsem já s vyžehlenými vlasy, ještě před malováním fasády :D


Korektor - Catrice 


Myslím, že tenhle korektor známe všichni, dříve jsem používala ten v kalíšku, ale od té doby co začali dělat tenhle jiný už nepoužívám. Musím uznat, že to co o něm říkají všechny blogerky, influcerky a youtuberky musím potvrdit. Zakryjí snad všechno na světě.

Pudr - Catrice 


Tohle je jedna z mála věcí, který používám taky roky a už ani nevím kolikátý balení mám. Doma mám poslední dvě balení a před asi týdnem jsem si koupila nějaký pudr od Gabrielly Salvete, jelikož mi tenhle pudr přestali vyrábět.  Je jemně namletý a pro mě hrozně moc fajn.


Gel na obočí - Essence


Tento gel používám pár měsíců. Jelikož si obočí nechávám své přirozené, které mám husté tak si ho spíše zafixovala tímhle gelem. Zatím je fajn uvidíme časem.

Oční stíny v tužce - NYX


Tyhle oční stíny mám tak skoro 3 roky asi a pořád je používám, buď samotné nebo jako poklad pod další stíny. Mě vyhovují svojí barvou jelikož mám ráda takové to přírodní tmavě hnědé líčení.

Konturovací paletka - Gabriella Salvete


Tuhle paletku mám už 1,5 roku a využívám na dennodenní bázi. Jak už název napovídá dá se využívám jako konturovací paletka, ale takhle ji využívám fakt hodně málo. Spíše ji využívám jako oční stíny na každodenní nošení. Ačkoliv není moc pigmentovaná jako třeba paletka od Péti na každodenní líčení do práce mi naprosto vyhovuje. Nejsem ten typ, které mi musela strašně moc konturovat, když pracuje jako dělník ve fabrice. 

Řasenky - Essence, Miss Sporty


Já a řasenky, to je jedna velká kapitola. Za roky jsem vyzkoušela strašně moc řasenek až už těch profláknutých z drogerie nebo těch dražších. Jelikož mám strašně citlivé oči a z každé řasenky brečím, většina mi jich nevyhovuje a k těmhle se po letech opět vracím jelikož jsou asi jediné po kterých mě fakt oči nedráždili oči. 

Rty - Maybelline, Aliexpress

Na rty vždycky používám nějaký balzám, který je doma po ruce a v poslední době jsem začala nosit i rtěnky. Mám jich doma docela dost, ať už ty nude nebo výraznější barvy, ale na každodenní nošení používám hlavně tyhle dvě. Ačkoliv nevydrží moc, tak mě na hezčí rty úplně vyhovují.

Fixační sprej - Avon


Tenhle fixační sprej jsem si objednala asi před 3 týdny z Avonu. Jelikož můj starý už dosluhoval právě. Zatím mi přijde hrozně fajn, jelikož i díky němu mi všechno vydrží na svém místě celých 8 hodin co jsem v práci a přesně to jsem potřebovala.

Na to abych jak se to říká nesmrděla jako tchoř v práci používám věci, které mám krátkou dobu, ale překvapili mě jak moc fungují.


Teď tu máme výslednou fotku po namalování fasády :D občas si říkám, že toho používám moc nemyslíte?


A jaké produkty používáte každý den Vy?
Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

16 comments

  1. Teď během karantény většinou jen skincare produkty, víceméně se nemaluji :D Produkty od Ziaji mám velmi ráda a korektor od Catrice taky, jiný nekupuji :) Hezký článek :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to já teď během karantény taky :D Jo to já taky, už jsem toho vyzkoušela od nich docela dost. Jo to já taky už jiný nekupuji, tomuhle jsem věrná :) Děkuji :)

      Vymazat
  2. Garnier si nemůžu vynachválit, i když spoustě lidí vadí jeho "nepřírodní" složení. Po Ziaje jsem se osypala jako prase, asi to na mě bylo moc přírodní. Paradoxně nejhezčí pleť mám, když nepoužívám vůbec nic. Ale tomu předchází dlouhé období, kdy jí fakt hezkou nemám, takže nevydržím a něco tam dám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to já ji používám roky, ale zachvili začnu používat jinou kterou jsem dostala k Vánocům. To já právě po asi jediné ziaje jsem se já naopak neosypala. Já tím, že jsem nikdy extra špatnou pleť neměla, mám pár pupínků když mám ženské dny ale akné jsem nikdy neměla. Takže jsem ani nikdy moc makeup nepotřebovala vždy to zvládl jen korektor :D

      Vymazat
  3. Ziaja je skvelá značka za super cenu. Mala som od nich tento krém, a veľmi pekne voňal, nič výrazné, ale príjemné. Len na zimu mi nesedí, tak som ho musela vymeniť za mastnejší, no už bude znova zas vytiahnuť ho :)
    A korektor od Catrice je tiež moje must have. Aj ja z řasenek brečím, aj z tých hypoalergénnych :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě vyhovuje z důvodu, že právě není moc přeparfemovaný, jelikož takové typy krémů nemám ráda, spíš se po nich hned osypu. Jo to můj taky už roky. U nás v rodině to máme obě dvě se ségrou, že po každé řasence brečíme a obě dvě nosíme dioptrické brýle. Pořád nějakou co by mi fakt vyhovovala hledám a pořád to nevzdávám.

      Vymazat
  4. Okurkový krém mám hrozně ráda, je jednoduše bezkonkurenční a věčně vyprodaný :( :D. Akorát mě trošku zarazila ta micelárka. Dřív jsem ji taky používala poměrně často, ale poslední dobou se začaly rojit informace, že by měla snad hrozně škodit pleti a dají se s ní odstranit takové věci, které jdou dole jenom odlakovačem. Byla jsem z toho hrozně v šoku, takže nechci šířit žádnou paniku a pokud ti vyhovuje, tak je to samozřejmě hlavní, jenom možná třeba kouknout, jestli by nestálo za to ji vyměnit za něco jiného.

    Každopádně krásný článek a měj se hezky ✨

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně já micelárku používám spíš na dočištění pleti převážně, většinou se odličuji ve sprše, kde používám gel na obličej v kombinaci s foreem. K vánocům jsem dostala odličovací gel tak uvidíme jak mi bude vyhovovat. O tom, jak je micelárka škodlivá vím. U mě je nejtěžší najít něco nového co mi bude vyhovovat, jelikož nemám ráda přeparfemované věci a po hodně věcech se osypu právě, ale jinak děkuju a taky se měj krásně :)

      Vymazat
  5. Já se celkově vůbec nemaluji. Jediné, co používám je řasenka a občas tužka na obočí. Pleť se mi však poslední dobou zešílela a uvažuji o nějakém makeupu a korektoru, ale zatím to moc neřeším, protože venku jsem mezi lidmi stejně v roušce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně já se maluji většinou akorát když mám jít do divadla, kina nebo s přáteli třeba do hospody nebo tak. Do práce většinou se buďto vůbec nemaluji nebo si dávám řasenku jenom. Teď nějaký malování taky extra neřeším, za prvé mám stejně roušku a za druhé bydlím na malém městě a tady je to stejně jedno.

      Vymazat
  6. ja sa teraz snažím o pleť starať čo to ide, čo sa týka malovania, tak si vystačím s linkou a špirálou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že od jisté doby se snažím o pleť pečovat více jelikož mi za rok bude 30 :D

      Vymazat
  7. Ten korektor mám a je skvělej! :) supr rutina!
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  8. super rutina :) až na ten rúž z aliexpress na ten by som si dávala pozor, keďže takéto produkty sa vyrábajú naozaj v strašných podmienkách a ich používanie môže byť nebezpečné
    leekralovaa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) já ho používala zatím párkrát a zatím dobrý, ale rozhodně si dám pozor :)

      Vymazat