Brandnooz box - Únor 2020


Dneska tu pro Vás mám článek ohledně mého únorového brandnooz boxu. Jelikož jsem se dostala k napsání až teď, tak to budou tipy co stojí fakt za to koupit si znovu.

Studentská pečeť


Kombinace mléčné a hořké čokolády, což je docela prima novinka. Všeobecně Studentskou kupuji často a hlavně tu mléčnou nebo tu s bílou čokoládou. Rodičům velice chutnala a proto si myslím že zanedlouho si ji koupíme opět. 

Rej Rejfínci


Kukuřičné křupky s jahodovou příchutí především pro děti. U nás jsem půlku snědla já a půlka synovec a oběma nám velice chutnali.

Havlík cibulové tyčinky


Cibulové jsem ještě neměla. Tyhle Havlíkovi tyčinky miluji už z dob střední školy, kde u nás frčeli ty slané. Tyhle jsou fajn takhle večer k televizi.

Hellmans avocado oil


Jelikož ani tu klasickou majonézu nemusím přenechala jsem to zbytku rodiny ( mamce a taťkovi ) a taťka si ji nemohl vynachválit. Prý až půjde do obchodu a uvidí jí vezme ji až si zase bude dělat bramborový salát, který já nejím.

Birell Citronáda a Cola



Tyto dvě novinky od Birellu mě hrozně oslovily. Myslím že tohle budou moje oblíbené drinky a hlavně v létě, kdy budou vychlazené. Budou dobré na piknik nebo na grilovačku.

Mentos


Ať už mentosky nebo žvýkačky to je moje nezbytnost v každé kabelce. Především mám ráda ty mentolové. 

Penam toustový chleba


U nás toustový chleba jede pořád. Ať už je světlý nebo tmavý, dlouho se u nás neohřeje. Tenhle s vysokým podílem žitné mouky a kvasu byl fajn. 

Pak zde byli věci i navíc jako lízátko, kakaový nápoj, malá plechovka big schoku, raw tyčinka, vzorky balzamikového octa nebo dětský časopis, které jsem rozdala po rodině a prý jsou fajn.

Měli jste tento box? Líbil se Vám?

Vaše Epilepsyylife


You Might Also Like

2 comments

  1. Já jsem na tyhle boxy nikdy nebyla :) Ale občas se tam fakt objeví věci, o kterých by se člověk jinak nedozvěděl, viz majonéza, kterou jsem nikdy nezaregistrovala :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem jen na tenhle. Občas jsou tam fajn věci občas ne jak kdy :)

    OdpovědětVymazat