Spotřebováno #1

Ahojda, 
tak i já přicházím s "novým" typem článků. Pro mě novým. Ráda se koukám nebo i čtu tenhle typ článků či videí. Přemýšlela jsem jak bych tento formát nazvala jinak, ale na nic smysluplnějšího než tak jak to znám u všech ostatních jsem bohužel nepřišla. Budu jsem řadit kromě kosmetiky, také i spoustu dalších věcí, které jsem spotřebovala. Třeba někdo z Vás tu najde inspiraci.


Jako první tu mám tři produkty na vlasy. Jako první tu mám masku od Garnieru, od které už mám druhé balení, příjemně voní a po umytí mám ty vlasy krásně jemné jako skoro od kadeřnice. Druhým produktem je tuhý šampon, který pořád používám, ale myslím že si znovu nekoupím, ale uvidíme ještě mu dávám šanci. Jelikož jsem předtím měla tuhý šampon z Lushe, který je momentálně pořád vyprodaný, hledám něco podobného a řekla jsem si, že zkusím, alespoň něco nového z drogerie, ale nevím mám takové zvláštní pocity z něho. Třetím produktem je barvící šampon, co k němu říct, trochu změny jsem potřebovala.


Dalšími dvěma produkty je můj oblíbený krém od Ziaja, který mě jak svou funkčností, vůní a cenou vyhovuje. Je to asi jediný krém po kterém se neosypu, hned jak si ho na sebe nanesu. Odličovací tamponky, které sice nejsou ze 100% bavlny, které já nejčastěji vyhledávám, ale i tak byli hrozně fajn.


Jelikož jsem pálič svíček a vosků nesměla tu chybět ani nějaká svíčka či vosk. Tuto už mám druhou, minule jsem měla jahodovou a za tu cenu krásně voní a vypálí se úplně což se mi líbí ♥


Posledními mými spotřebovanými věcmi jsou tyto oříšky do kapsy, které mi přišli v nějakém boxu z mixit klubu a jelikož já oříšky jakéhokoliv druhu miluji, byli pryč okamžitě. Je to směs pražených arašídů, pražených jader lískových oříšků, jádra kešu ořechů ( ty jsou moje láska :D♥ ), jádra lískových ořechů, jádra para ořechů, jádra vlašských ořechů. Dalším je tento vosk od yankee candle, který jsem po xletech dopálila. Byl to můj první vosk a vůni levandule miluji. 

Věcí na spotřebováno není moc, ale prostě už mi ta taška trochu překypovala a je na čase ji vyprázdnit.

Máte rádi spotřebováno u jiných blogerek či youtuberek?

Vaše Epilepsyylife 

You Might Also Like

2 comments

  1. Miluju spotřebováno, recenze, hauly a dlouho jsem přemýšlela, jestli to baví i ostatní :) Ten okurkový krém mají teď na stránkách Ziaji na 27,50 Kč, kdyby sis chtěla udělat zásobu :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat