Moje oblíbená hudba #1

Hudba hraje stejně důležitou roli jako knihy a tak bych vás chtěla seznámit s tím co ráda poslouchám nebo jsem poslouchala. Chtěla bych vás seznámit s tím jak se můj vkus vyvíjel od dob puberty až do teď.

( staženo z pinterestu )

Začneme asi dobou na základní škole tedy na druhém stupni. Do té doby jsem nějak extra hudbu nevnímala a nebo když už tak jen tak zběžně. Jelikož mám o 3 roky starší sestru dost skupin, které v té době frčeli jsem od ní převzala třeba jako Fousatého hada, Divokého Billa či Lunetic nebo Holki. Písničky těchto skupin znám do teď. Mým takovým pubertálním výkvětem a zároveň do teď vzpomínka na lyžařský výcvik byla skupina O-zone pokud je tu někdo ještě pamatuje a jejich známá píseň Dragostea Din Tea, teď nechápu co jsme na to viděli. Stejně tak tu byla i Karma nebo Touche do teď nechápeme s nejlepší kamarádkou jak jsme to mohli sjíždět :D. Samosebou i u nás jela Avril Lavigne se svými písničkami jako My Happy Ending, When Youre Gone, Girlfriend a spousta dalších. Rozhodně Avril si ráda poslechnu i teď, jelikož jejich ať ty starší nebo novější písničky mám ráda. Pro mě taková pubertální skupina byla skupina S Club 7, kterou jsem sjížděla díky jejich seriálu i teď si ráda jejich písničky pustím. 


( staženo z pinterestu )

Když jde o to kdo byl mou pubertální platonickou láskou byli do jisté doby dva zpěváky a Shayne Ward a Enrique Iglesias. Jejich písničky znám a mají u mě prostě takové silné pouto i teď. Jednoznačně nejoblíbenějšími písničkami jsou You are not alone ( tato písnička má pro mě strašně silné pouto, kvůli vzpomínkám, které ta písnička pro mě má ) a nejznámější letní hit Bailando

Samosebou musím zmínit i dvě kapely, které poslouchám od dob puberty a znám skoro všechny jejich písničky prostě jsou to moje srdeční záležitosti. Ta první tak tu nevím ani kdy jsem začala poslouchat a pravděpodobně někdy v okolí puberty, jelikož sestra jí jela ve velkým. Je to chlumecká skupina Komunál dříve Komunální odpad. Mezi mé nejoblíbenější písničky patří Zvoník, Volnej pád, Hokejbal ( srdeční záležitost a ta tu nesměla chybět ♥ ), Mám malý pjut, Chci abys věděl, Holčička, Je to zlý, Šest tisíc křížů, Eldorádo, Bůh má jednu tvář, K. O a spousta dalších. Další kapelou je slovenská kapela Iné Kafé na kterou mě kdysi přivedla má nejlepší kamarádka a od té doby poslouchám všechny jejich písničky a znám je nazpaměť. Nemůžu říct, která ze všech písniček je má nejoblíbenější.


( staženo z pinterestu )

Teď se přesunu k období na střední škole, kdy jsem hodně poslouchala Ewu Farnou, My Chemical Romance to byli, které jsem poslouchala do doby než jsem potkala svého tehdejšího přítele a ten poslouchal punk či punk rock a tak jsem se dostala k některých skupinách, ke kterým jsem se dostala po letech až letos a to jsou Rybičky48, Kohout plaší smrt, Nežfaleš, Dukla Vozovna, Volant, The Fialky, Totální nasazení a Deratizéři. Upřímně některé písničky mi dodávají tolik vzpomínek na tehdejší dobu či festivali na které i po letech strašně ráda vzpomínám. 

Na střední škole bylo i období, kdy jsem poslouchala hodně taneční hudbu a z té doby na které mám vzpomínky, hlavně z tábora v Rokytnici :D. Písničky od Cascady se v té době dost jeli, stejně jako od Baracudy. Prostě Ladida je pro mě vzpomínka na tábor a na lidi, kteří tam byli a s kterými se bohužel už nebavíme.


( staženo z Pinterestu )

Po skončení střední školy se nijak zvlášť můj styl nemění a neměnil, nemám totiž jeden styl hudby, který poslouchám. Spíš poslouchám co se mi líbí. Ale když vezmu to, kolik nových skupin jsem od střední školy začala poslouchat, tak je to většinou takový nějaký rock. Prostě rock je pro mě must have. Ať už je to Slza, Sebastian, 5 Seconds of Summer či Počátky. Upřímně u dvou z těchto 4 kapel se mi líbí pár písniček, které znám fakt nazpaměť. Sebastian je pro mě taková platonická srdeční záležitost a tuhle když jsem uklízela a třídila věci našla jsem podpisy z tehdy začínajícího Sebastianu a pořád už tehdy měla tahle kapela pro mě hodně velký význam. Jejich písničky znám všechny, protože pro mě měli a mají v době kdy mi není nejlépe silný význam a díky nim se na všemi věcmi dokázala povznést. Druhou skupinu Počátky jsem poprvé slyšela na halovém turné Rybiček48 a tak hrozně mě zaujali, že rozhodně stojí za poslechnutí jejich písničky Obzory a Nastal čas

Když vezmu v potaz, které od dob skončení střední školy zpěvačky poslouchám a které mají pro mě větší význam a patří mezi mé oblíbené jednoznačně na prvním místě je argentinská zpěvačka Tini, která je známá především ze seriálu Violetta. Mezi její nejoblíbenější písničky za mě patří jednoznačně Oye, Ya no me llames, Diciembre. I díky ní jsem se dostala k dalším zpěvákům, který zpívají mojí oblíbenou španělštinou jako je Álvaro Soler a Sebastián Yatra. 

A v neposlední nesmím zapomenout na oblíbenou hudbu z mého nejoblíbenějšího seriálu Glee. Viděla jsem už tolikrát že to nepočítám. Jsou tam písničky, které jsou pro mě srdeční záležitosti jako je třeba As Long As You're There, Don't Stop Believing ( tahle písnička je jedna z mých nejoblíbenějších a doslova srdeční záležitostí ), Get It Right ( která jak před pár lety, ale i teď trochu aktuální ) - to jsou moje asi jediné, ikdyž písničky z toho seriálu cover verze známých písní má ráda všechny.

Doufám, že se Vám článek líbil a budu ráda když se v komentářích podělíte o svoje bývalé, ale i současné oblíbené hudební interprety.  

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

2 comments

  1. Veľmi pekný článok :) Za mňa favoriti v hudbe sú jednoznačne The 1975, Panic!At the Disco, ale i Fall Out Boy. Čo sa týka hudby z Glee... Ja to nejako nedokážem počúvať :D Veľmi si potrpím na originál hudbe :D

    BarsVee┃A Brief Inquiry Into University Life - BarsVee na Instagrame🌸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je milé vidět že se můj článek také někomu líbí ♥

      Vymazat