LUCKA A NICOLE EHRENBERGEROVY - DESET LET SE SÉGROU

Ahojda, dneska tu mám pro Vás recenzi na knížku, od mých oblíbených blogerek a youtuberek, která mi před pár dny přišla. Jelikož jejich blog sleduji už řadu let, mám od nich jejich první knížku, všechny diáře a taky hodně samolepek a proto jsem chtěla i tuhle knížku. Poslouchám i jejich podcast, který mě baví moc. 


Právě oni jsou kromě Val moji velikou inspirací.
Právě holky byli také jednou z motivací proč jsem začala psát blog. Měla jsem jich několik, ale v posledním čase až u tohodle jsem zůstala i když některé období jsem nepsala vůbec nebo hodně málo až teď v době karantény jsem začala více článků psát a pravidelně přispívat.




Na tuhle knížku jsem čekala od dob když holky řekli že píšou knihu. Až když před pár dny zveřejnili jak bude vypadat nečekala jsem, že ve skutečnosti bude ještě hezčí než na fotkách. Nelenila jsem a hned když měli holky na eshopu ten víkend dopravu zdarma objednala jsem si hned knížku + další věci. A když přišla začala jsem ji hned pomalu číst. Za půl dne jsem měla čtvrt knížky přečtenou a ještě více jsem z ní byla nadšenější. Spoustu věcí jsem si říkala, že mám nějak stejné. Některé věci se mi zdá že jsou v podstatě v blogování pořád, ale nikdo o nich moc nemluví. Mě se na holkách líbí to, že dávají na své sociální sítě za čím si stojí a nemluvě o tom, že nemám ráda když se někdo na internetu přetvařuje a ve skutečnosti je někdo jiný ( zažila jsem takové influencerky ). Holky jsou přesně ve skutečnosti takové jaké alespoň na mě působí ve videích. Příjemné, milé a velice přátelské.




Troch jsem odbočila od recenze knížku. Pro mě jsou holky neskutečnou inspirací a motivací toho, že se nikdy přes různé překážky nemám vzdávat svého snu. Na knížce se mi líbí ilustrace, obrázky. Druhý den jsem pokračovala ve čtení a některé kapitoly mě doslova vyrazili dech třeba ta o knížce móda, krása a životní styl, kterou taky vlastním. Bylo to pro mě překvapením, jak některé věci zůstanou nám fanouškům, ale i čtenářům utajeny. Naopak některé věci jsem i znala z jejich vyprávění jak Lucky práce na Work and Travelu nebo její začátky chození se snoubencem Kubou. Upřímně v některých věcech co se týče vztahů Nikči tak s tím souhlasím a to nejsem známá.


Mě se knížka hodně líbila a měla jsem ji za den přečtenou což se u mě jen tak nevidí. Myslím, že pro fanouška, ale i čtenáře holek bude zajímavé se dozvědět i něco ze zákulisí věcí, které by se jinak člověk nedozvěděl. Já upřímně některé věci o kterých tam holky píší nechápu jak někdo něco takového může člověk napsat, protože já holky obdivuji a jsou pro mě největší inspirací toho dělat to co tě baví.

Holky ráda podpořím ať už koupením téhle knížky nebo že si už každý rok kupuji jejich diář, který vyhovuje ať už jejich motivačními věcmi nebo i rozložením. Letos jsi plánuji všechno a píšu si tam své + a - jakéhokoliv dne a zdobím. Zatím jsem nevynechala ani jediný den.

Četl už také někdo tuto knihu?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

3 comments

  1. Videa už moc nesledujem, ale knižku by som si kúpila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky jí mají na svém eshopu, ale měla by už být myslím v knihkupectví taktéž

      Vymazat
  2. Túto knihu tiež vlastním aj s podpisom sestier... čakala som od knihy niečo iné, ale tak vo všeobecnosti sa mi celkom páči. Tiež som ju mala prečítanú za deň :D

    OdpovědětVymazat