Nákup z aktinu


Na to, že jsi objednám něco z Aktinu, mě přivedla Valča, kterou sleduji buď na jejích obou instagramech ( valentynaapapres.fit ), youtube kanálu nebo poslouchám její podcast a taky jsem členkou v její podcastové skupině na facebooku. Právě ona je mojí velkou inspirací a díky tomu jsem přišla i na Aktin a přes její odkaz jsem si objednala nějaké dobroty, které ona doporučuje.

Multivitamín s minerály


Tento doplněk stravy je převážně určen pro ty, kteří stejně jako já zapomínají si brát doplňky stravy stejně jako já. Jelikož beru prášky na epilepsii po kterých se mi hlavně ráno chce spát, pořád hledám něco co by to zmírnilo hlavně v období kdy mám ranní směnu v práci. Zatím jsem vyzkoušela magnesium, ale nějak zvlášť to nepomohlo a hlavně bych nechtěla být závislá tolik na kávě. Uvidíme jak to bude vypadat až to doberu. Dám vědět. 

Aktin protein bar - skořicová rolka, bílá čokoláda/mandle, kokos


O těchto sušenkách už jsem slyšela hodně a teď už chápu proč tak chutnají a jak píše Valča, prostě nebe v hubě hlavně u té skořicové rolky. Jelikož kokos miluji ve všem tak jsem se těšila až ochutnám tu s příchutí kokosu. Kdo miluje kokos moc doporučuju. Poslední tyčinka, která je s příchutí mandlí a bílé čokolády byla naprosto boží. 

Burákové musli


Tato posypka je fajn, když chceš mít něco extra ať už na kaši či jako já jogurt nebo tvaroh s ovocem. A je moc dobrá jelikož já tyhle burákové věci miluju a proto tohle je moje další láska. 

Passion Bar - kokosová pusa, coffeela, tereza´s diary


Kokosová pusa byla pro mě jako člověka, který miluje věci s kokosem jako ráj na duši. Rozhodně to je něco co si objednám znovu jelikož mě to dobře zasytilo. Stejně jako ostatní dvě mi strašně chutnali a rozhodně si je objednám znovu. Našla jsem nový lásky mého života. 

Nocco BCAA - Caribbean


Teď už naprosto chápu, když Valča říká, že se na tom může člověk stát závislý. Tahle příchuť mě ohromila jelikož v čem je ananasová příchuť to je moje prostě. Určitě ochutnám ještě další.

Barebells - Protein bar lískový oříšek/nugát



Další moje láska na první pohled, protože jakmile jsem ji ochutnala byla to slast na duši, něco mi to připomínalo, ale do teď nevím co vlastně. 

Proteinella - duo swirl


Bože našla jsem dobrou alternativu mé oblíbené MilkyWay pomazánky. ♥ Snad na duši. 

Měl někdo z vás nějaký z těchto produktů? A jaké další byste mi z Aktinu doporučili?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

4 comments

  1. Na Aktin už radši ani nelezu, protože bych tam nechala všechny peníze :D Nejvíc mě zaujal Nocco drink :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  2. Také sleduji Valču, ale na Aktin jsem narazila již dříve skrze holky od nás z města, kamarádím se s jednou hodně velkou fitness girl... ale k objednávce jsem se dostala také teprve nedávno. Shodnu se s tebou asi na vitamínech, ty jsem si brala také, ale magne b6 :) cenově se to celkem vyplatí.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám v plánu i časem zkusit tam odtamtud jen magnesium, že třeba mi to i pomůže vzhledem k práškům, které normálně beru na epilepsii a po kterých se mi chce převážně ráno strašně spát.

      Vymazat