TO DO BLOG LIST


Jelikož jsem ve skupině, kde se snažíme všechny blogerky si pomáhat komentovat články, dávat odběry a tak a správce skupiny Monča, která pro nás tento to do blog list vytvořila a myslím, že je to pro nás ostatní skvělý nápad jak alespoň trochu mít více aktivní blog. Já si myslím, že ho mám poslední týdny docela i aktivní, jelikož pravidelně přispívám články od té doby co nechodím do práce. Mám rozplánovaný články na skoro celý měsíc dopředu. 

1. den - vytvořit článek na téma beauty ( moje sbírka rtěnek )




Tohle bylo trochu složitější jelikož před pár dny jsem jeden článek vytvořila a za pár dní bude online další a tak jsem přemýšlela o čem bych vlastně mohla vůbec psát, když dost beauty článků už mám online a napadlo mě proč neukázala svoji sbírku rtěnek, kterou vlastním.

Jsou tu produkty ať už z drogerie, aliexpressu, ale i ze vyhlášeného NYX. Ačkoliv mám pár nude rtěnek a více těch výraznějších tak přesto nosím hlavně ty nude což je fakt docela srandovní. Nejsem ten typ slečny, která má outfit sladěný s rtěnkou, většinou to neladím spíš je to tak, že si dávám rtěnku podle toho na jakou mám náladu :P 


Aliexpress





Tyhle rtěnky mám i docela ráda, i když samozřejmě vím, že se nevyrábí v dobrých podmínkách a že kvalita není kdo ví jaká přesto je mám ráda když nepotřebuji aby mi vydrželi dlouho, líbí se mi hlavně jejich barva. Líbí se mi i jejich krásné minimalistické balení a hlavně je to asi první rtěnka takhle co mi fakt nesmrdí. Cena je přívětivá, ale myslím, že každý by si měl dát na rtěnky z Ali pozor právě kvůli kvalitě. 


NYX



Rtěnky od téhle značky mám velmi ráda, měla jsem od nich několik ať už ty tekuté nebo ty klasické. Líbí se mi jak cena, tak jejich barva, ale výdrž. Převážně mám ty výraznější barvy než ty nude, jelikož mě zvýrazní jak říká mamka. 


Aliexpress





Další várka tentokrát tekutých rtěnek z Ali a jak se řekla už předtím, vím v jakých podmínkách se to dělá a hlavně mě vyhovuje jejich textura i když někteří by si to na pusu a rty nedali já jo a nikdy mi to nic se rtama zvláštního neudělalo ba naopak vydrželo to daleko lépe jak některé jiné a dražší značky. 


Rimmel, Maybelline, Essence, Catrice


Tyto značky rtěnek mám ve velikánské oblibě hlavně Maybelline a Essence, které si kupuji pravidelně už jsem měla hodně odstínů od nude po hodně tmavé rtěnky. Líbí se mi jejich textura, vůně a některé i opravdu hodně dlouho vydrží naopak některé málo, které se mi hodí hlavně když chodím do práce. Poprvé jsem před časem si koupila také ve výprodeji rtěnku od Rimmelu, kterou jsem chtěla už dlouho vyzkoušet a také tuhle tmavou od Catrice, která jednu dobu byla totálně hit.


A jak jste na tom Vy s rtěnkami? Nosíte je nebo naopak ne?

2. den  - focení #OOTD

Když jsem viděla zadání pro příští den, říkala jsem že musím udělat něco v čem se cítím jako, že jsem to já a taky, že takhle chodím oblečená nonstop v době karantény a proto jsem vytvořila look, který je pro mě v těchto dnech nejtypičtější.



Můj nejtypičtější OOTD. Boty - Alpine pro, kalhoty - Primark, tričko a brýle - netuším. 

3. den - pauza 
4. den - článek s #OOTD

Dneska bych měla napsat článek s #OOTD upřímně nevím co napíšu jelikož jsem ho nikdy nedělala, ale tím, že je dneska 30. duben a tím i "suché" čarodějnice bude to něco ve stylu toho. 

Pro každého je 30. duben ve stylu velkých oslav čarodějnic a to jsem to to nikdy takhle neměla. Jsem spíš ten typ člověka, který si užije čas s těmi přáteli na které nemá moc čas během pracovního týdne. Nakonec jsem opět zůstala doma a užívala jsem si trochu domácí pohodové čarodějnice. Vlastně toto je ať už můj domácí outfitek nebo spíš teď to mám jako spací outfit.


Každý tento typ článků píše jinak já osobně jsem nikdy o outfitech moc nepsala jelikož nosím dost často pořád to stejné. 

5. den - článek lifestyle, který zveřejníš v sobotu ( Začínám cvičit )

Po dlouhém oddalování a přemlouvání se jsem tenhle týden začala cvičit. Pro někoho je to strašně jednoduché začít cvičit, pro mě kdy jsem dosti líní člověk, tak pro mě je to až hodně překvapující že jsem se do toho opět zase opřela. To že jsem se během této začala více hýbat chodit minimálně každý den nebo každý druhý den na hodinovou až dvouhodinovou procházku. K těm procházkám sem začala i cvičit můj oblíbený program od FITFAB LIGHT . Už mám třetí den za sebou a musím uznat, že to je skvělý. Upřímně cvičení a ty procházky ať už s kočárkem nebo bez mám docela lepší fyzičku se mi zdá. 


Rozhodně se vždy po cvičení a umytí cejtím lépe. Kdo ví jak dlouho budu ještě doma minimálně další měsíc určitě. Takže určitě dám pak další update o mém cvičení a jednou snad i o mé stravě, která je teď lepší než kdy dříve, jelikož se snažím omezovat jak sladkosti, ale i cukr takže uvidíme jak to půjde dál. 

                                  A jak jste tento to do blog list zvládli Vy?

Vaše Epilepsyylife


You Might Also Like

4 comments

  1. Já jsem tento to do blog list ani nezaznamenala, ale nápad je to super a skvěle jsi to pojala :) Rtěnek máš pěknou sbírku, já sama jsem jich dříve měla pěknou sbírku, ale moc jsem je nenosila.. pak jsem objevila matné od Maybellinu, do kterých jsem se zamilovala a nenosím už žádné jiné :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo objevil se ve facebookový skupině blogerky právě :) Mám ale teď nenosím žádnou kvůli roušce :) Já si chci potom také koupit časem ty od Maybelline jelikož ty mi fakt vyhovují :)

      Vymazat
  2. Pekne si to poňala! :) Držím palce v cvičení
    www.veraparadis.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc i já se sama divím jak mě to cvičení baví :)

      Vymazat