Filmy a seriály #4

Dneska tu mám pro Vás zase měsíční shrnutí filmů a seriálu, které jsem za měsíc viděla. Tentokrát toho nebude mnoho jako minule.


Krev a voda



Tento seriál mě zaujal svým trailerem na Netflixu a tak jsem byla zvědavá jaký bude. Byl velice zajímavý jak se mladá dívka z Kapského města snaží zjistit zda nadaná plavkyně je skutečně její unesená sestra. 


Koruna


Seriál kde se promítají jak politické soupeření, ale i osobní životy královny Alžběty II. Tento seriál se mi hrozně líbí, jeden z mála seriálů o královské rodině. Divák si tak může alespoň trochu přiblížit život jejího veličenstva a její rodiny ve 2. polovině 20. století. I když jsem tento seriál už jednou viděla v období května jsem si ho opět pustila.

Sladké magnólie



Na tenhle seriál na Netflixu jsem přišla úplnou náhodou jelikož jsem zapnula stránky Netflixu a on tam na mě vyskočil a já si přečetla o čem je a říkám si proč ne, mohlo by to být dobré. Neměla jsem o tom žádná očekávání jelikož jsem o něm neslyšela právě. Spíše bych to doporučila dámskému publiku, jelikož na chlapy to bude až moc velká slaďárna. Je to taková oddechovka, že než mrknete je konec. Trochu mi to připomínalo ty maloměstské seriály jako je např. Everwood nebo Gilmorky. Mě se v tomhle seriálu líbilo nejvíce přátelství tří hlavních hrdinek a stejně tak se mi líbilo herecké obsazení.

Kam zmizela Madeline McCann?



Tento dokument o zmizení čtyřleté holčičky myslím že před pár lety obletěl celý svět. Já na tento dokument přišla když po dokoukání předešlého seriálu na mě vyskočil a já si říkám proč se nedozvědět něco o této události, která se stala v květnu 2007. Začala jsem na něj koukat a musela jsem si dát jeden den přestávku abych z toho nezmagořila.  Člověk si říká jak je tohle vlastně možné jak se tohle může stát. V době kdy to bylo aktuální jsem tyto věci nesledovala. Zaujalo mě jak protichůdné názory v této věci se vyskytly. Během osmi dílů uslyšíte a uvidíme tolik svědectví a teorií, že je jen na Vás jaký obrázek si o tom uděláte. Mě zarazilo už jen to , že rodiče nechají své děti sami spát nahoře v apartmánu nebo i to že portugalská policie přijela až o hodinu později, přijde mi to zvláštní. Dokument byl zajímavý a nestaví se hlavně ani na jednu stravu a to se mi líbí.

Control Z



Další Netflix seriálu, která je ve španělštině a jí prostě miluju. Tolikrát na mě tento seriál vyběhl až jsem se na něj koukla. Čekala jsem, že to bude další teen seriál a proto mě jeho příběh docela nadchnul a i celý seriál velice překvapil. Nečekala jsem, že to nakonec skončí takhle. Rozhodně se mi tento seriál dost líbil a i mě trochu dostal k zamyšlení.

Letní seznam



Další z těch teenegerských seriálů na Netflixe, které se mi našli v hledáčku po tom co jsem dokoukala Control Z. Nečekala jsem od toho, ale vůbec nic, jelikož tento seriál vůbec neznám, ale to mám u hodně seriálů na Netflixu, že nejsou tak profláknuté jako třeba Riverdale či Koruna. Na čsfd to nemělo extra hodnocení, ale nikdy se tím neřídím a udělám si obrázek radši sama. Po dokoukání první dílu jsem věděla, že taková klasika to nebude, že mě se to bude líbit jelikož tento styl mám ráda záhady a i něco tajemného právě. Je to i docela občas strašidelné. A nečekala jsem že to dopadne právě takhle. 

Květinový dům



Tenhle seriál mě uchvátil tak, že dokud jsem ho nekoukala nešla jsem spát. Bylo zajímavé vidět jak se různé osudy proplétají. Mě osobně se tento seriál líbil i když některé díly mě nudily a jiné naopak. Rozhodně můžu doporučit.

Rodokmen krve



Jelikož miluji jak španělské seriály, ale filmy a když na mě vyskočila tohle říkám si co to asi bude, když už mě zaujal popisek k filmu, říkám si to bude další film z červené knihovny asi a bylo to úplně jiné ale také pěkné.

No good Nick



Tento teen seriál už jsem před pár měsíci na něj narazila a až teprve teď jsem ho dokoukala do konce. Nejdříve mě moc nebavil, proto jsem jeho sledování pořád odkládala a teď najednou během pár hodin jsem ho zhlédla celý. Mě se líbil i když tam byli díly, které moc ne a stejně jsem nakonec konec oplakala. 

Pokemon The Series: Sun and Moon



A tímhle seriálem jsem se opět vrátila do dětství, kdy jsem na Eše s Pikačem koukala. I když to není to co dávali v telce, stejně to bylo fajn a pořád mi to připomínalo ty sobotní rána na gauči u televize. 

Také jsem se koukala i na nové série 13 Reasons Why, Alexa a Katie, také další díly Riverdale. Nakonec jsem shlédla konečně i 4. série Stranger Things. 

Doporučili byste mi nějaké, které bych měla v dalším měsíci vidět?


Vaše Epilepsyylife 


You Might Also Like

4 comments

  1. Já mám poslední dobou trošku krizi a vůbec nevím, na co se dívat, takže děkuju za tipy :) Mám ale zrovna rozkoukanou 4. sérii 13 Reasons Why, ale zatím se mi zdá možná až moc drsná, vyhrocená.. Cos jí říkala ty? :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. To já taky, upřímně taky už občas nevím na co koukat hlavně teď když jsem byla dost dlouho doma. Naštěstí v úterý už nejspíš půjdu konečně do práce. Jo taky se mi zdála až moc drsná a musela jsem na to koukat postupně.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuji za tipy, rozhodně nějaký zkouknu, jelikož jsem teď vůbec nevěděla co. :)

    OdpovědětVymazat
  4. The Crown je úžasný seriál. Ja som sledovala jednu časť za druhou. A zvyšok nepoznám a určite si pozriem. Teda až na tých pokémonov :D Tých neustále pozerá a hrá priateľ a deti pozerajú s ním :)

    SÚ LACLÁČE MUSH HAVE TEHULIEK?

    OdpovědětVymazat