Z KARANTÉNY #2

Dneska tu máme článek, který je můj další druhý měsíc v karanténě. Nikdo neví jak dlouho ještě budu v karanténě doma. Od té doby se to rozvolnilo dost a upřímně mě ta společnost mých přátel chyběla nejvíc. Hned první kam jsem šla bylo k mojí nejlepší kamarádce, jelikož jsme se neviděli dlouho a přesně tohle jsem potřebovala zahrát deskové hry a pokecat a máme ještě co dodělat.


Jedna taková selfie fotečka :D 

Jeden z dalších dnů bylo že se sešla naše rodina nejprve u babičky ve Břehách jelikož přijela poprvé teta z Prahy a to byl relax a pak další velký relaxace a hodně odpočinkový byl další víkend kdy jsem jela s rodiči na výlet do hor, kam jsme jezdila v dětství a další den hned byli synovcovi 3. narozeniny. Nemůžu uvěřit, že už mu jsou 3 roky, když před chvilkou to byl takový malý pívo :D.


Pohodička v obýváku u televize :D




Pak jsem po dlouhé době vařila oběd, který miluji jsou to moje oblíbené kuličky (recept zde ). Pro mě nejlepší odměna byla že to mamce i taťkovi chutnalo. 





Jedna z mých pravidelných vycházek po okolí na kterou chodím pravidelně. 





Po procházce jsem šla si číst a chytit barvičku, ten den bylo opravdu nádherně.



Toto dopoledne bylo ve společnosti hlídání malého pidižvíka. ♥




Ještě ten den odpoledne měl švagr a synovec oslavu narozenin a tak jsme celé odpoledne strávila tam. Bylo to super odreagování.


Taky jedna i zrcadlovka jak chodím nejběžněji doma.



Pár selfie jsem udělala.



Zrcadlová v roušce :D 




Pár fotek z procházky kolem Labe kam si chodím vyčistit hlavu. Klid a pohoda to potřebuji teď hodně.




Udělání si radosti. Na holek knížku se těším už dost dlouho a k ní jsem si objednala maličkosti po kterých dlouho pokukuji. Na recenze se určitě těšte po dočtení. Mixit mám ráda a tohle jsou jedny z mých oblíbených věcí. Co se týče aktinu, musela jsem si objednat jak další várku sušenek, které mi strašně moc chutnali i minule. 




Také jsem si hodně dělala snídaně trochu zdravější a také jsem pekla svůj první apple bread.



Hlídala také svého milovaného synovce ♥









A poslední květnový víkend v Praze byl neskutečný. V pátek po příjezdu jsme vyrazili s mamkou a přáteli na večerní procházku z Petřína kolem Pražského hradu, přes Karlův most na Staroměstské náměstí a zpátky k tetě do bytu. Byl to krásný večer málo lidí.


V sobotu jsme vyrazili skoro na celý den na výlet do okolí Sázavy. Tohle je při cestě ve vlaku do Stříbrné Skalice odkud jsme vycházeli.



První a poslední vyfocený rozcestník :D









Pohledy z vyhlídek, které jsme potkali cestou a nějaká ta moje selfie :D 



Pohled na opravující se Sázavský klášter.




Já sedící u Sázavského kláštera a mamky první vyfocená fotka mobilem



"Teta" s mamkou čekající na prohlídku




tady začala prohlídka Sázavského kláštera






pokračovala zde a pak jsme zavítali do vnitřní prostor











Nakonec jsme zavítali do rajské zahrady






Po skončení prohlídky jsme šli nejprve do cukrárny, kde jsme si dali ještě zákusky a pak jsme šli ještě na vycházku a obešli tak celé městečko Sázava.











A taky nějaká selfie ještě nakonec tohodle sobotního dne.




A jelikož na neděli posledního května nehlásili pěkné počasí vyrazili jsme na Pražský hrad kde byl ten víkend na některé památky vstup zdarma a nakonec jsme se podívali jen do Rožumberského paláce, protože u všeho ostatního byla strašně dlouhá fronta.




Výhled z paláce :)



















Po této návštěvě jsme s mamkou zamířili do Muzea Karla Zemana, na kterou jsme měli lístky. To muzeum bylo velice zajímavé, líbilo se mi tam a odhalili jsme tam s mamkou věci, které byli dosud pro diváky filmů utajené.





A teď už je tu červen. Začátek června nebyl nijak extra jelikož díky pandemii jsem přišla o práci a tak začíná shánění nové. Takže teď jsem na úřadě práce. Také se stala hodně osobních věcí které nebudu tahat sem jelikož pořád nejsem ještě OK. Proto mě přišlo vhod když před časem moje oblíbená kapela Sebastian zveřejnila, že bude mít po 3 měsících koncert a tentokrát na lodi. Myšlenka projektu vzhůru na palubu mě přijde skvělá, že člověk podpoří své oblíbené umělce. Já si ten koncert užila naplno a přesně tohle jsem teď potřebovala. Vypnout a vyřvat si hlasivky. Rozhodně jsem nešla na ně naposledy a rozhodně to bude dříve než za 4 roky. Spolu s nimi tam byla i kapela Počátky, kterou znám už z únorového koncertu Rybiček48 v Pardubicích, kde vystupovali jako předkapela. Tentokrát mám s nimi všemi i fotku a po letech i podpisy.



Byl to nejlepší koncert na kterým jsem asi kdy byla.


Rok 2016 a podpisy od tehdejšího složení skupiny Sebastian


Rok 2020 a dnešní složení skupiny Sebastian


A jak jste trávili měsíc květen a začátek měsíce června Vy? A znáte nějakou inspiraci kam si udělat výlet? Znáte tyto dvě kapely?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

2 comments

  1. Jestli se Sázavský klášter líbil, pak doporučuji město Kadaň :) Také mají klášter, dělala jsem v něm průvodkyni, takže vím, jak moc krásný je a jak dokonalý výklad tam člověk dostane :) Navíc se už nějakou dobu restauruje a odkrývají tam opravdové poklady. Kromě kláštera je tam moc hezký hrad a celé město dýchá velmi příjemnou atmosférou <3

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat