ČTENÁŘSKÁ VÝZVA : MARKUS ZUSAK - ZLODĚJKA KNIH


Dneska tu mám pro Vás po delší době opět recenzi na knížku do čtenářské výzvy, kterou nedávno konečně dočetla. 


Jedná se o knížku Zlodějka knih na kterou jsem upřímně byla sama dost zvědavá jelikož před pár lety jsem viděla film, který se mi dost líbil.


Hlavní hrdince Liesel jsem při všech jejich situacích držela palce, aby dobře dopadl a při pár z nich mi i ukápla slza a to jsem u filmu tolik nebrečela. Rozhodně kdybych chtěla někdy v životě nějakou postavu z knížky potkat byla by to pravděpodobně Liesel. Rozhodně by jsme si měli co říct ohledně naší společné vášně a to je čtení knížek. 


Knížka se mi líbila moc, jelikož jsou v ní pasáže, které ve filmu nebyli, ale je jasné, že celá knížka se tam přeci nemůže vejít. Člověk si vlastně ať už při čtení knížky nebo u dívání se na film nedokáže představit, že někdo tohle musel zažít. Obálka knížky se mi líbí, protože dokonale vystihuje příběh knížky. 


Rozhodně knížka stojí za přečtení i když má poměrně dost stránek, ale ty rychle ubíhají a kdo nerad čte tak ať se koukne na filmové zpracování, jelikož do poslední chvíle nevíte vlastně jak to s Liesel dopadne. 



Četl jste nebo viděl jste Zlodějku knih a jaké dojmy z toho máte Vy ?


Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

0 comments