Filmy a seriály #5

Po 3 měsících jsem tu s tipy na filmy a seriály. Nebude jich mnoho jelikož jsem začala koncem června opět chodit do práce a koukání seriálů a filmů nebyl moc čas.

Prokletá 

Prokletá / Cursed (TV seriál) (2020) | Galerie | ČSFD.cz

Na tenhle seriál jsem narazila v létě, když jsem projížděla Netflix. Nevěděla jsem co od něho čekat. Byl fajn, některé díly mě bavili více jiné zase méně, ale rozhodně stojí za shlédnutí.

Řekni ano

Řekni ano / Say I Do (TV pořad) (2020) | Galerie | ČSFD.cz

Americká reality show, která se mi velice líbila. Bylo zajímavé vidět životy některých jak žijí. Já brečela snad u každého dílu. 

Stánek s polibky 2



Na tenhle druhý díl jsem se těšila od doby kdy jsem zahlédla trailer. Zajímalo mě jak to nakonec skončí. A pro mě osobně to možná mělo i jiný význam než pro spousty jiných diváků, ale to si nechám pro sebe. Mě se film líbil, ale je fakt že jednička se mi líbila o něco více. 

Širé moře 


Zajímavý seriál. Z počátku jsem si myslela, že se mi to vůbec nebude líbit a že je to další nic moc extra seriál, ale opak je pravdou, že tento seriál se mi líbil moc. Všechny 3 řady. Ty kriminální zápletky v seriálech mám ráda. Rozhodně tento seriál doporučuji.

Šarlatán


Na tomhle filmu jsem byla před 3 týdny s kamarádkou v kině. Než jsme na něj šli nečetla jsem si žádné recenze nebo tak. Chtěla jsem být překvapená. Je to příběh léčitele Jana Mikoláška na kterého se průběhu několika desetiletí obracely s prosbou o pomoc tisíce lidí ze všech společenských vrstev. Dokázal nevšedním a nevysvětlitelných nadáním diagnostikovat a pomocí bylinek léčit nemoci, se kterými si ani doktoři nevědí rady.  Člověk vidí jak s takovýhle člověkem, který pomáhal uzdravovat lidí během desítky let zacházely komunisti a že se pro jejich společnost stal "příživníkem zneužívajícím dělnickou třídu". V jeho zmanipulovaném procesu byl postaven před soud, který ho postihl třemi roky odnětí svobody, propadnutím majetku a zákazem činnosti. Člověk si uvědomí pak některé věci, které vidí v dnešní svobodné zemi. Mě osobně se tenhle film extrémně líbil a rozhodně doporučuji všem na něj jít. Výkony obou Trojanů se mi líbil až jsem to nečekala. Ve mě to zanechalo hodně mnoho otázek a pocitů. 

Doporučili byste mi nějaké, které bych měla vidět?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

4 comments

  1. Na Šarlatána som tiež bola v kine a nesmierne sa mi to páčilo! :) Úžasné herecké výkony a skvelý príbeh :) Inak som zvyšok nevidela :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to já byla taky ze Šarlatána odcházela nadšená :)

      Vymazat